Vandaag ook nog ovulatietest gedaan. Helaas nogsteeds blanco, niks, nada.
Ik begin een beeyje bang te worden dat hrt misschien een lange cyclus wordt, aangezien ik nog niet weet wat me cyclus is. En dus dat afgelopen maand de kans was ? het kan natuurlijk zo zijn dat hey nog moet komen, temp is ook nog normaal en sinds vandaag wat vloed/slijm/afscheiding.
Helaas is die angst altijd wel blijven hangen. Met spiraal nooit wetende wat de cyclus is, grote kans op PCOS etc.
Ik hoop zo dat de LH waarde (snel) af te lezen is op de ovu testen. We zijn nog niet eens zo lang bezig maar voel me qua leeftijd zo over datum (voor mezelf) ik heb al jaren, dik 8 eigenlijk 10 jaar een kinderwens. Met me ex lukte het niet. Vervolgens ging hij ervandoor met me beste vriend zn vrouw en hebben inmiddels een kindje. Die vriend heeft ook een kindje, schoonzus net een 2e, een vriendin is zwanger etc... Iedereen om me heen krijgt kinderen zelfs me man heeft al een kind en hier zit ik dan nogsteeds kinderloos.
Sorry moest ff van me afschrijven ?
Ik ga door met ovu testen gewoon om te zien hoelang het duurt. En wordt het idd een lange cyclus dan stap ik misschien wel direct naar de HA aangezien het besproken is en ik een verwijzing kan krijgen als het niet goed op gang kwam.