Nieuwe wachten op NOD okt 2018

@ ananass, 
Ik weet niet of je hier nog aanwezig bent, maar ik moest aan jou denken. Al die maanden ervoor voelde ik constant van alles. Krampen, pijnlijke borsten, gevoelige tempels, met momenten misselijk en zelfs heeeeel emotioneel op sommige dagen en nu voel ik dus ook totaal niets. Niets van al dat... om zelfs te zeggen dat we gezegd hadden dat we ovu testen en al de rest nu links van ons lieten liggen en er niet mee bezig zouden zijn... ik dacht zelfs echt dat het toch weer niets zou zijn, aangezien we er niet echt voor gedaan hebben ook. 
Dus moet ik dan toch zoals vele zeggen, loslaten en er niet constant mee bezig zijn en je zal zien...

Hey Sté, wat goed om van je te horen. En supergefeliciteerd met je positieve test! Jouw verhaal van vorige maand deed wel wat met me dus ik ben echt superblij dat je weer een nieuwe hoop hebt!
Vlindertje Ik vertel echt bijna iedereen dat ik ermee bezig ben. Ik ben nooit zo goed om mijn eigen geheimen te houden en ik zie het nut er ook niet zo van in om het allemaal geheim te houden. Alleen op mijn werk is zijn er maar 2 collega's die het weten, waarvan er 1 ook net zwanger is. Mijn baas en mijn mannelijke collega's weten het niet hoor. Ik ben er zelf zoveel mee bezig (helaas), dat het raar zou zijn voor mij om dit met niemand te delen. Dan heb ik vrij weinig om over te praten.

He Ste! Ja ik ben er nog  , ronde 5. 16 okt mijn dag. 
Voor jou een voorzichtig Gefeliciteerd!! Ik snap dat je er nog zo onzeker over bent. Ik ben benieuwd hoe je vriend gaat reageren :)  
En idd grappig dat je nu juist niets voelt! Net als Ananas. 
Succes de komende dagen. Duim dat hij blijft plakken. X

Dwaallichtje, Citrus en Vlindertje, 
Danku. Ik denk dat ik pas echt op mijn gemak zal zijn als we 6 okt gepasseerd zijn. Vorige keer ook getest dag voor NOD en vroeg miskraam dusja...
Ik heb bewust het forum niet geopend gedurende een paar weken omdat we zoals gezegd er echt niet wilden mee bezig zijn. En omdat ik al die zwangerschappen even niet aankon. Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij voor iedereen die eindelijk een positieve test heeft!
Morgen dus mijn vriend zijn verjaardag. We gaan gezellig gaan eten in 1 van zijn lievelings resto's. Ik had gedacht om de test in te pakken en hem te geven bij het aperitiefje, maar is dat niet wat raar?  Vorige keer had ik het onder zijn servet gelegd bij ontbijt. Hij was intussen naar de bakker. 

Bedankt allemaal! 
Vandaag mijn nod en vanmorgen weer getest, nu een stuk duidelijker!! 
Ik denk als we de eerste echo gehad hebben en alles is goed dat ik dan pas blij durf te zijn. Natuurlijk kan er dan nog vanalles mis gaan maar dan zijn we al weer een stapje verder dan de vorige keer. 
Deze week maar even bellen naar de vk. Misschien kan ze me ook iets meer laten ademen want ik vind het echt retespannend.... 

Wat ben ik opgelucht! Vanmorgen positief getest met de ovulatietest van CB, ondanks mijn menstruaties bestaande uit weinig en oud bloed, en het ontbreken van afscheiding heb ik dus toch een regelmatige cyclus en ovulatie! Volgens mijn app is morgen mijn eisprong (dag 16), dus die klopt.
Mijn vriend is er vanavond niet, dus morgen maar aan de slag ? Hopelijk nog op tijd, maar anders is het geen ramp. Hoe blij kan een mens al zijn met een positieve ovulatietest haha. 16 oktober mijn NOD, afwachten.
Voor de zwangere dames, gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed ?

Citrus!  Inderdaad toch een soort band tussen ons haha. Ik blijf de harde kern hier toch nog een beetje volgen hoor! De 'kleine' is nu zo'n 6-6,5 week. Enne, in het begin voelde ik inderdaad niks, maar sinds 2 dagen heeft de misselijkheid zich aangekondigd.. en bedankt haha. 
Hoop positieve testen de laatste tijd! Mei & juni worden druk voor de kraamverzorgsters haha

Terug
Bovenaan