Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Gefeliciteerd Ste, wel spannend zeg! 
Ik begin de dagen nu echt af te tellen tot de NOD. Wel voel ik mij deze maand een stuk kalmer, naast de jeukende borsten nog helemaal nergens last van! Nog 7 a 8dgn..
Mijn verwachtingen van deze 2e ronde zijn n beetje krom, 1e zwangerschap was t toen gelukt. Deze ronde tot toe naast de jeuk nog geen klachten dat is heerlijk! Phoe. Ik vindt t super leuk om jullie verhalen te lezen en kijk ook op t forum zodra ik tijd heb ?? stelt mij ook wel gerust na alle gekke klachten vorige cyclus dacht ik dit gaat niet goed! ? die spanning is er nu vanaf gelukkig scheelt zo veel. 

Wat een super bericht ste! Dat is nog eens een leuk verjaardagscadeautje! Ik duimvoor jullie dat het allemaal goed blijft gaan! 
Hier ook 6oktober NOD, verwacht er niet te veel van, maar wel kwaaltjes die ik eigenlijk nooit heb.. 

Gefeliciteerd Ste! Jouw verhaal van vorige maand heeft op mij wel indruk gemaakt en ook dat ik het geduld kan opbrengen om tot nod te wachten met testen. Wat betreft de aankondiging naar je vriend, test inpakken in horloge doosje, of zeggen dat je op t werk vast de vakanties moest doorgeven en hebt gezegd dat je naast je  gewone vakantie ook (tijd rondom verlof of bevalling) wel graag paar weken vrij wil zijn...

Hoi meiden,
Zit te wachten op een bloeding, die eigenlijk gister had moeten komen. Ik vind het toch stiekem best een beetje spannend, en ik dacht juist dat het deze maand niks was. Ik had de afgelopen weken ook geen last van veel krampjes enzo. (Normaal gesproken juist wel) Misschien ook wel omdat ik de afgelopen maand geen kans had op een bevruchting, omdat m'n vriend ziek was zo rond de ovulatie. En ik ook vrij nuchter de nieuwe ronde inging. Maar goed, ik was er zo zeker van dat ik deze maand gewoon ongesteld zou worden. Maar nu dus niks. Dit is dan echt weer zo'n twijfel moment. 

@ Suikerspinn 
Dankje!!! Ik hoop voor jullie ook een positieve test komende zaterdag!!!
@xBoerinnetje 
Was het niet dat mijn vriend jarig is morgen, dan had ik gewacht, maar ja... hopelijk blijft nu alles goed... Ik had nog een doosje liggen van parker balpen die ik zelf ook eens cadeau heb gekregen voor kerst,niet van mijn vriend die kent mij gelukkig goed genoeg. Daar ingestopt en ingepakt. Resto ook al gereserveerd en nog een ander cadeautje ook natuurlijk... ?

@Ste ben heel benieuwd hoe hij reageert! Laat je het weten?
Ik heb vandaag voor de 2e dag oprij een positieve ovulatietest. Aan klachten alleen gevoelige borsten, maar geen slijm te bekennen. Meer meiden die dat slijm niet hebben? Ook mn bmm is niet echt veel zachter. Niet knoeperd hard meer, maar het is ook niet echt zacht te noemen.

Goededag, ik ben al 16 dagen overtijd en heb bij dag 10 een test gedaan deze was helaas negatief. Vanaf dat ik gestopt ben met de pil nu 3 maanden ben ik dan ook standaard 10 dagen te laat. Ik heb me getest bij 10 dagwn omdat ik met dag 6 buikkrampen kreeg rechts onderin me buik. 
Nu 6 dagen verder is me menstruatie nog niet begonnen, had wel 4 dagen in de ochtend dat het donker bruine afscheiding was. Vandaag is dat over, wat zouden jullie doen van de week nog is testen. 

Ik wacht ook in spanning af op mijn Nod! Normaal volgende week dinsdag maar aangezien de luteale fase vorige cyclus korter wad (12 dagen) kan het ook in het weekend vallen... ik heb sinds vandaag (6 Dpo) meer afscheiding, lichte menstruatie krampen en mijn temperatuur stijgt. Dus ik hooop! ? ik twijfel alleen of ik in het weekend ook al ga testen of dat ik effectief wacht tot dinsdag... (als mijn menstruatie nog niet begonnen is) 

Terug
Bovenaan