Nieuwe wachten op NOD okt 2018

xEsther Gefeliciteerd! Fijn dat je test nu echt duidelijk is. Omdat vandaag je NOD is tel ik je als de eerste zwangerschap van oktober ;). Sté is dan de tweede, dus dit begint goed.
G-G Heb je wel een keer seks gehad voordat je vriend ziek was? Als dat binnen 5 dagen voor je ovulatie was, bestaat er nog best een redelijke kans dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden hoor. Toch maar even testen dan. Tenzij je nog even kan wachten, maar als je al voorbij je NOD bent kan een testje geen kwaad. Zoveel kosten ze nou ook weer niet.
Pannekoek 3 maanden 10 dagen "te laat zijn" betekent volgens mij gewoon dat je cyclus langer is dan gemiddeld. Die hoeft echt geen 28 dagen te duren. Ik heb jaren geen anticoncieptie gebruikt, waarin de mijne gemiddeld 33 dagen was, maar een cyclus van 40 dagen niet ongewoon was. In ieder geval zelden onder de 30 dagen. Nog een keer testen kan denk ik zeker geen kwaad. Er is wel een goede kans dat je zwanger bent, maar je bent niet persé 6 dagen overtijd. Tenzij je 100% zeker weet wanneer je eisprong heeft plaatsgevonden (bijvoorbeeld door ovulatietest of temperaturen).
Ik zit waarschijnlijk in mijn vruchtbare dagen. Slijm is een stuk doorzichtiger en 'natter'. Niet echt van die klodders rekbaar slijm waar mensen het over hebben, maar wel kleine draadjes. Gisteren een licht streepje op de ovulatietest. Vandaag nog lichter. Ik voelde vanmiddag ook wat lichte steekjes in links onderin mijn buik (dus toch mogelijk ovulatie). Tot nu toe deze cyclus het volgehouden om de dag seks te hebben. Gisteren ook. Maar ik merk dat ik vandaag echt veel zin heb, dus hoewel ik had voorgenomen om 1x per 2 dagen aan te houden, ga ik toch proberen mijn vent vanavond nogmaals te verleiden...:D

He dwaallichtje: jou symptomen zijn voor mij heel herkenbaar, bij mij ging t deze maand ook zo: ik dacht dat ik de ovulatie had gehad aan de hand van die klachten: de kleine draadjes en de steekjes het zeurende gevoel. Alleen 2 dagen hierna kwam ie dus. Ik heb geen ovulatie test gebruikt. Dus hoe dat zit weet ik dan niet. 
Ik zou hem dus zeker verleiden ☺️

xBoerinnetje ik heb deze maand ook geen slijm gezien terwijl ik dit vorige maand wel had. Ovulatietest heeft wel een piek van 2 dagen laten zien.
dwaallichtje als je zin hebt dan vooral ervoor gaan! Je bent vindt het vast niet erg, jij wordt er blij van en volgens mij heb je niet voor niets extra zin rond je vruchtbare dagen. Ik zie een win win situatie. Geniet ervan ?

Dwaallichtje mij cyclus was gemiddeld 34 dagen. Voor de rest heb ik geen symptomen, ik voelde niet eens me menstruatie aan komen, dat was die vorige maanden echt zo van dat het er was zeg maar. Ik heb een app en zo weet ik waneer het zou moeten, maar de maand september helemaal niks. 

Kershje Hoe weet jij dan dat je je ovulatie 2 dagen later hebt gehad? Temperaturen? 
Temperaturen doe ik in ieder geval ook ter verificatie. Maar vorige maand heb ik mijn ovulatie echt heel duidelijk gevoeld (ik werd er wakker van) en toen werkd ik 11 dagen later ongesteld. Mijn temperatuur steeg alleen niet in 1 keer na mijn ovulatie, maar heeft er 3 dagen over gedaan om tot mijn temperatuur van de luteale fase te komen. Hij steeg elke dag 0,1 graden en zat er dus twee dagen een beetje tussenin.

Dwaallichtje; nee ook niet getempratuurd. 2 dagen ervoor telkens zeurend gevoel wisselend links dan weer rechts, toen dacht ik hmmm?? Toen zwakte t weer af maar mijn bmm leek alsmaar verder open te gaan staan terwijl ze zeggen dat die snel sluit na ovulatie en was nog steeds zacht toen ook steeds meer slijm terwijl t al best veel was. Inlegkruisje was Mn beste maat. Toen dacht ik dan nog mAr voor de zekerheid klussen want ik snap Mn lichaam niet meer, en paar uur later voelde ik m duidelijk in 1 zij, wel iets minder pijnlijk dan de maand ervoor, geen hard bewijs maar denk dat ie toen pas kwam. 

Als eerst gefeliciteerd voor de meiden met positieve test die ik nog niet gefeliciteerd had!
Net weer ovu test gedaan ik dacht dat ik een heel licht roze streepje zag en dat ik me gek aan het kijken was, maat me man zag hem ook wel echt extreem licht dus hopelijk de aankomende dagen iets duidelijker.
Ben nogsteeds wat bang dat me ovulatie niet of heel laat komt en ik dus een lange cyclus heb. Vandaag de hele dag wel al hoofdpijn en steken rechts.
Temperatuur is gewoon nog 36.7 dus daar zie ik nog niks aan.
Cervix slijm niet getest nog, heb ook niet heel veel afscheiding maar sinds 2 dagen een klein beetje.
Weet dus ook wel zeker dat me NOD een stuk later zal zijn wss pas eind okt ALS er een ovulatie komt

Terug
Bovenaan