Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hey Mio, je schrijft dat je 6dpo zit en je temperatuur nu stijgt. Bedoel je ook echt sinds vandaag? Want in principe stijgt je temp  vlak na je eisprong en blijft hoog, en soms een klein dipje tijdens de innesteling. Zou het niet kunnen dat je afgelopen dagen je eisprong hebt gehad?  Just a question. 

Nee hoor Citrus een stijging in temperatuur net na de innesteling kan wel degelijk. Google maar eens op 'driefasig patroon temperatuur'.
Ik hoop het voor je Mio.

Citrus: sinds men eisprong stijgt men temperatuur bedoel ik. (Met 0.8 gr gestegen sinds voor de eisprong) Heb vorige week dinsdag men eisprong duidelijk gevoeld (pijnlijke steken) en had ook knalpositieve ovulatietest. Nu ook last van lichtjes wat pijnlijke borsten. Maar ik durf me niet té hard vast te pinnen op die symptomen want het kan ook niets betekenen. (Al hoop ik natuurlijk wel echt) 

Wauw Ste! Wat een super nieuws en mega spannend!
Ik zit nu op dag 18, nog steeds geen positive ovu test. Ben vanaf dag 14 aan het testen... Misschien deze maand veel eerder gehad of misschien morgen, of helemaal niet... Pfff niet te doen die spanningen hihi

Weet ik dwaallichtje. Thx.  Ging mij om de eerste stijging :)
Ah idd.Mio  Al wel stijging na eisprong ,) dacht nu pas. Bij mij stijgt hij ook elke dag beetje na eisprong, niet in 1 keer...nu nog niet hoor, heb morgen pas eisprong gok ik. 
Spannend hoor! Nog een paar daagjes n dan testen? 

Ik kon men ogen niet geloven gisteren namiddag. Op de eerste dag van de maand, 1 dag voor mijn NOD, na een ochtend vol misselijkheid en buikkrampen... een positieve test.
Ik duim voor jullie allemaal mee!
[quote quote=10117331]Zullen we bijhouden hoeveel positieve testen we hebben voor deze maand? 1. xEsther 2. Ste Kunnen we mooi zo verder, wie biedt?! Haha[/quote]
1. xEsther
2. Ste
3. Amberle

Leuk om het zo bij te houden in dat lijstje. Ik hoopmecht heel erg dat hij veel langer mag worden. 
Nog steeds bijzonder dat Mn naam er tussen staan! Haha
ik ga straks de verloskundige bellen voor een afspraak. 

Terug
Bovenaan