Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Het ananasss! Leuk weer even van je te horen. En balen dat je na 6 weken dan toch misselijk bent :(  hopelijk van korte duur! Lijkt me zo gek dat er iets in je groeit maar nog niks jan zien! Ook al heb ik het al 2x meegemaakt haha...toch weer een gek idee hoor. Bij mijn 2de kreeg ik al bij een week of 6 a 7 een buik, omdat mijn buikspieren en baarmoeder al uitgerekt waren dus kon vrij snel niet voor mezelf houden. Ben heel benieuwd hoe het bij een 3de zal zijn. Ik had een mega grote baby. (4570 gram ?) dus weer goed uitgerekt haha....
Zo...was even aan het dagdromen ??

Dames, ik zit met een vraag en hopelijk kunnen jullie me helpen. Gisterenochtend had ik een positieve ovulatietest en in de avond veel transparant rekbaar slijm (vruchtbaar dus). Ik heb nog steeds een zeurend gevoel in mijn buik, dus het lijkt alsof ik mijn ovulatie nog niet gehad heb (dat zijn meestal steken die wel 1 a 2 uur aanhouden). Heb vanmorgen dus nog een keer een ovulatietest gedaan en deze was negatief.
Heb ik mijn ovulatie al gehad of...? Mijn vriend komt straks terug uit het buitenland, dus het zou zonde zijn als ik niet meer vruchtbaar ben. Op de CB test staat dat ik tot 48 uur na een positieve test vruchtbaar ben, maar dat geeft hij nu dus niet meer aan ? 
Weten jullie wat dit betekent?

Amberle Gefeliciteerd! Mag bet lijstje deze maand nog heel lang worden haha
Lavendel zover ik weet leeft een eitje maar 12 tot 24 uur. Dus 48 uur na eisprong nog vruchtbaar denk ik dan niet. Maar ik zou het zeker vanavond nog gezellig maken. De mogelijkheid om zwanger te raken is er dan nog wel. Wie weet

Ik bedoel natuurlijk dat ik het gevoel heb dat ik mijn eisprong nog niet gehad heb...
Straks wel even klussen, je weet maar nooit.

Hallo allemaal, 
Ik schrijf ook graag mee! Verwachte NOD is 28 oktober. Het is alleen nog de vraag of ik een regelmatige cyclus heb... 21 augustus gestopt met de pil en kort daarna een bloeding gehad en nu voor het eerst echt ongesteld geworden... Ben benieuwd deze maand!

Feyre Je eisprong komt 12-36 uur na een positieve ovulatietest (na dus je piek LH). Het eitje is dan 12-24 uur nog te bevruchten. Dus 48 uur kan technisch wel. 
Lavendel ik hoop dat je hem nog mee pakt. Was je vriend al lang weg of heb je het een paar dagen geleden nog wel gedaan?

Terug
Bovenaan