Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Oh help.. bij mij is alles in de war. Heb een regelmatige cyclus van ongeveer 25 dagen. Gebruik ovulatie testen en test meestal 1 dag positief op dag 13 of 14. Deze cyclus test ik inmiddels positief op 3 dagen (dag 15,16 en 17) normaal zou Mn nod op 12 okt zijn. Ik gebruik de app flo waar ik alles in bij hou en die zegt nu nod op 19 okt, wat betekent een cyclus van 32 dagen. Pfffff 

Citrus die rommelende darmen, zeurderige pijn en lichte rugpijn heb ik ook meestal voor mijn eisprong. Maar als dit begint laat de werkelijke ovulatie bij mij nog zeker twee dagen op zich wachten. Het is dus bij mij geen teken van het werkelijke "springen" van het eitje maar waarschijnlijk van de groei van het eitje en de hormonen die die groei veroorzaken.

Bedankt voor de reacties Dames, hier kan ik wel wat mee. Het zou dus kunnen dat ik deze symptomen heb en nog geen eisprong. Ik heb ze sinds gistermiddag niet meer. 
Nu heb ik ook nog steeds geen stijging maar juist een daling van 0.2. Miss dan nu eisprong? Dan zou hij morgen moeten stijgen. Kan dat? Dip tijdens eisprong? 

Ja! Dat kan...een dipje ?
"Temperatuur ovulatie
Op het moment van de ovulatie zakt de temperatuur bij de meeste vrouwen een beetje. Vervolgens zo’n 12 tot 24 uur na de ovulatie stijgt deze met 0,2 tot 0,5 graad en kun je deze stijging waarnemen in de temperatuurcurve. "

Hi dames,
Ik heb zojuist 3 of 4 dagen voor m’n NOD getest en ik zie een heeeel licht streepje. Ik heb getest omdat ik het gevoel had dat het wel is raak zou kunnen zijn omdat ik veel last heb van steekjes en ik dit normaal nooit heb. Het streepje is wel echt heel licht, je moet goed kijken.. Hoe kan ik een foto toevoegen vanaf mn telefoon? ?

Hoi allemaal. 
Ik heb afgelopen tijd wel af en toe meegelezen maar verder geprobeerd er weinig mee bezig te zijn. Ook heb ovu testen gedaan. Zit inmiddels op dag 24 van cyclus. Heb geen idee of ovu geweest is, niks gevoeld. Eerste cyclus 56, daarna 38 hopelijk nu weer richting 30 zoals vroeger. Waarschijnlijk dus ergens eind volgende week wel nod. 

Ja ik wil mee gluren!! Maar denk dat je zwanger bent hoor :) 
Komtie: 

Google => Mupload  en klik erop.
Upload de foto en kies voor de bovenste link
Kopieer deze volledig en ga terug naar forum
Klik op het pictogram voor foto en plak daar de link in
Klik op verzenden
Gluren maar!!

Terug
Bovenaan