Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ja je ziet ‘m bijna niet op de foto. Hij is echt heeeel licht maar heb dit nog nooit gehad! Is altijd omo wit geweest dus hoop het zo!

Ik heb even eem vraagje.. dit is de eerste maand dat ik doe tempen. Maar snap er helemaal niks van, gisteren was mijn nod en had ik ook een daling voel ook dat t eraan zit te komen, en vandaag is die weer omhoog gegaan 

Ik heb eerlijk gezegd het gevoel at je dus nu pas je ovulatie hebt. Je temperatuur van de afgelopen 29 dagen laat niet echt een duidelijke stijging zien. 1 dag een iets hogere temperatuur telt niet als een stijging na ovulatie. Ik hoop voor je dat je alsnog een ovulatie krijgt, maar ik betwijfel dat je nu je NOD hebt. Of je hebt een cyclus gehad zonder ovulatie. Dat schijnt ook nogal eens voor te komen.
Heb je wel elke dag op hetzelfde moment je temperatuur opgenomen en terwijl je nog in bed lag?

Vanmorgen wakker geworden en ik ben helaas ongesteld geworden vannacht, 2 dagen over tijd het heeft dus nog steeds met het afkicken van de pil te maken. Op naar ronde 3! NOD is dan op 1 november, precies tijdens de vakantie van mij en mijn man, ik ben benieuwd! 

Lienelie, op de foto zie ik echt helemaal niets. Als je zelf wel een licht streepje ziet zal ik over een paar dagen opnieuw testen, dan heb je weer meer hcg in je lijf en wordt het streepje wat donkerder. 

tomaat als ik moet raden dan zou ik zeggen de 25ste je eisprong..daarna stijging en die volgende dip evt innesteling, maar idd...een hoop pieken en dalen zeg. Dit is die van mij. Die dip vandaag is ws de eisprong. 

Terug
Bovenaan