Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Citrus cyclus kan altijd wat afwijken met een paar dagen wie weet is die wel gewoon 28. Ik dacht ook niet dat me app gelijk had dat me ovulatie vandaag was. Kan morgen ook nog zijn heb nog niks gevoeld en ga zo nog een test doen. Idd gewoon temp in de gaten houden ?
Ik merk overigens geen druk bij me man. We maken er grwoon een spelletje van eigenlijk ? voornamelijk meer tijdens deze periode maar we hebben sowieso al standaard om de dag seks nu gewoon iets vaker haha.
PippaLotta spannend ook op een gegeven moment kan je ook niet meer doen dat je gedaan hebt en is het hopen op een positieve test.
Fingers crossed dames mogen er nog vele positieve testen komen !??

Ik merk overigens dat de seks blijkbaar rond ovulatie erg gevoelig(op een goede manker ?) is voor me iemand anders die het ook zo ervaart of juist niet? 

WHallo dames! 
Ook ik ben even stil geweest, ik probeer er minder mee bezig te zijn maar merk toch dat mijn humeur behoorlijk wisselt door het zwanger worden! 
Eerste maand ovulatietest gebruikt en 5-6 dagen een streep gehad, één dikke en net die avond geen seks! Ik kan er nog van balen.... ??
Ik denk dat ik twee dagen later ongesteld hoor te worden als mijn cyclus. Dan kom ik uit op een NOD van 11-10. Vanmorgen als Turken gerst, helaas negatief. Net als mijn humeur nu.
Het lijkt ook alsof de hele wereld zwanger is en bevalt, behalve ik.... ?
Zijn er meer die last van hun gemoedstoestand hebben? 
Liefs  

Natuurlijk wel allemaal gefeliciteerd met een positieve test! ?

happysiem, ik kan mij er iets bij voorstellen hoor! Nu ik er zelf mee bezig ben valt het mij op dat er zo veel zwangeren rondlopen of iemand met een pasgeboren kindje... IK WIL OOK!! Denk ik dan :p verder voel ik mij wel prima :)

HappySiem ik begrijp je ja! Naast dat kramen me werk is en ik dus heel vaak bab'ys zie en verzorg ? zie ik het ook in me omgeving. Schoknzus maandje terug bevallen, beste vriendin nu zwanger, een vriend maand terug een baby andere vriend een jaartje terug, me zussen die kids krijgen en hier zit ik dan. Dit gevoel was nog erger toen we nog niet bezig waren en ik wel heeeeeel graag wou. Nu ben ik voor iedereen blij maar hoop stiekem dat het voor mezelf ook niet zo lang duurt.
Ik merk aan mezelf dat ermee bezig zijn me rust geeft. Kan voor veel als obsessief ermee bezig zijn maar ik vind het echt fijn. Eindelijk inzicht in cyclus hoe loopt het en klopt het met de andere testen die ik doe (tempen, ovu test, cervix slijm en bmm) geeft heel veel rust ?

Heeft iemand ervaring met wisselende cyclus na pas stoppen met de pil? Ben nu 6 dagen over tijd.. Heb op NOD en na 4 dagen over tijd negatief getest.. gewoon afwachten of blijven testen? 

Terug
Bovenaan