Nieuwe wachten op NOD okt 2018

feyre dat stukje rust begrijp ik ook wel weer! Je weet wel waar je mee bezig bent, en dat is fijn! Dat heb ik ook hoor. Ik hoop dat die rust blijft als ik straks op het wachtbankje mag zitten. Mezelf kennende zal het dan wel minder zijn ?
Vandaag heb ik enorm veel en rekbaar cervixslijm. Ben benieuwd of mn temp morgen omhoog gaat of niet. Ik vertelde eerder over niet leuk van "moeten" seksen van jezelf maarja als ik dit slijm zie denk ik: zonde als ik een kans laat lopen. Is misschien al wel een beetje obsessief?

Bij mij minder goed nieuws: de duiveltjes vandaag begonnen... balen!! Ik maak me wel zorgen want mijn luteale fase is maar 9 dagen... te kort dus! Vorige keer ook kort( 11 dagen) ik heb volgende maand een afspraak bij de gyneacoloog die gaat kijken of ik wel een goede eisprong heb of dat mijn progesteron gehalte hoog genoeg is. Want anders kan er geen nooit een vruchtje innestelen..! Ik hoop dat die me dan kan verder helpen... ?

PippaLotta nee hoor groot gelijk heb je. Zo denk ik ook. Stuurde net me man een foto van de testjes dat de ovulatie nog niet geweest is en hij zei zelf dat we vanavond nog even wat moesten doen. Je kan het ook anders zien. Je maakt het gezellig samen je houd van elkaar en dan is het gewoon mooi meegenomen omdat je in je vruchtbare periode zit. 
Wij maken er gewoon wat leuks van wel met gedachte dat het voor een kindje is maar het is niet moeten.
Overigens het wacht bankje vind ik vreselijk ? duurt mij te lang haha maar meer kan je toch niet doen. Maar het is idd fijn om er zo mee bezig te zijn en inzicht te hebben in me cyclus.
En kijk er toch nog wel een beetje van op dat de app in de buurt zat weer. Ik had echt een hard hoofd in de ovulatie en dacht dat het nog wel even duurde. En toen gister opeens een dikke vette streep terwijl de dag ervoor die nog amper te zien was ? wel grappig hoe blij je kan zijn met een ovulatie test

Mio balen zeg! 9 dagen is wel kort ja maar 11 valt mee toch? Dacht dat gemiddelde tussen 10 en 16 dagen zat (meeste rond 14) naja dan is 11 nogsteeds wat lager. Hopelijk krijg je snel meer te weten van de gyn!

Mio niet te snel zorgen maken! Mijn LF varieerde van 7-10 dagen. Ook ik maakte me druk om evt innestelen. Had al een verwijzing binnen voor de gyn. Maar... Ondertussen toch zo'n 7 weken zwanger nu haha. Cyclus was altijd 28 dagen, en had afgelopen maand op dag 19 een positieve ovu test. Hoop houden dus ;)

O en daarnaast zei mijn arts dat een korte LF vaak voorkomt de eerste 6 maanden na het stoppen met de pil. Weet niet of dat bij jou van toepassing is? Ik ben or mezelf in ieder geval erg blij dat het medische traject me bespaard is gebleven

Feyre en Pippalotta,
Erg herkenbaar! Wachten is super naar!
Persoonlijk voelt t bij ons niet echt als moeten seksen. Het gebeurt vaak zat en mijn vriend heeft er geen problemen mee als ik een beetje laat doorschemeren dat het een goed moment is! Je houd van elkaar en wil dit samen dus ook samen aan het werk Haha!

ik merk ook dat als ik t hier van me afschrijf het een beter gevoel geeft! 

Feyre en ananasss bedankt voor jullie woordjes! Ik zal eens luisteren wat de gynaecoloog te zeggen heeft. Ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil. 

Terug
Bovenaan