Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Mio graag gedaan verlies geen moed het komt goed! Iedereen is hier voor elkaar ?
HappySiem juist bij ons dus ook niet. We houden ook van gamen en noemen het vanaf het begin al "raiden" we maken er gewoon wat leuks van en dollen wat haha. Daarnaast is onze standaard om de dag dat het nu yoevallig een paar keer achter elkaar is is met goede gedachte we willen het beide graag en dan mag je best wat vaker seks ervoor over hebben ?
Ik vind het forum fijn kan praten met anderen. Heb hier verder niemand om me heen. Heb geen zin in familie vragen of we al zwanger zijn dus alleen me schoonzus en zussen weten het. Naja me moeder ook maar die heeft het gewoon geraden ?

Wij hadden ook nooit last van "moeten", maar nu zitten we in ronde vier en toen deze begon zei mijn man heel vastberaden: als je niet meer ingesteld bent, gaan we elke dag seksen. ? Ergens ben ik natuurlijk wel blij dat hij zich ook zo betrokken voelt op het krijgen van een kindje, maar elke dag.. ik weet niet.. ? Toen we net samen waren was dat nog leuk maar dat is al lang verleden tijd.. whaha! 
Even een andere vraag. Hebben jullie concrete dromen over als je wondertje komt? Namen, kraamweek, oppas, geboortekaartje? Of laat je alles op je afkomen?

Haha ik zou elke dag seks in de vruchtbare periode niet erg vinden. Ervoor en erna lekker om de dag is genoeg voor me ?
Ik denk er heel veel over na. Ik zit zelf in de kraamzorg dus ik weet hoe een week er uitziet en wat we moeten doen. Ik zoh vewoon een relaxed iemand willen niet zo'n zenuwpees die denkt dat ze niet mag zitten en het liefst iemand van me eigrn leeftijd. Namen heb ik letterlijk een word bestand van ? zijn puur namen die ik mooi vind en hopelijk zit er iets tussen wat me man ook leuk vind. Oppas wss niet. Wordt de opvang hier die voor ouders in de zorg is dus extreem flexibel. Kaartje geen idee zal tegen die tijd ernaar kijken maar wil denk ik niks met foto van de baby of een druk kaartje gewoon mooi simpel.
Jij er al over nagedacht?

Dank dames! Even enorm gebaald en daarna goede afleiding gehad gelukkig. 
Heb er iets meer vertrouwen in en gaan voor de zekerheid nog wel benutten vanavond. You never know, ook al was ik er wel klaar mee haha...we gaan een romantische avond maken en dan komt de zin wel weer van zelf. Helpt ook niet dat ik me niet zo lekker voel ?.
Die korte LF blijft wel in mijn hoofd spoken. Zou dan maar 9 dagen zijn en krijg altijd spotting al op dag 26 dus dat is 7 dagen na deze eisprong...maar goed...uitzondering kan ik zijn of toch iets langere cyclus. Fingers crossed!!.  Pfff wat een onzekerheid he. 
Thx  ananasss mijn levende fruitfamilie voorbeeldje. ?

Hee☺️
Wij doen ook om de dag en zeldenom de 2 dagen we maken we er wel vaak tijd voor? vaak ook na t eten Haga bang dat 1 van 2 anders te moe is net voor t slapen. Deze tactiek gaat voor ons heel goed en als we vermoeden hebben dat eisprong is geweest gaan we vaak om de 2 dagen ff lager pitje. 
De zwangerschappen poppen op t sporten en bij onze vrienden uit de grond. Ik schaam mij wel dat ik nu geen zin heb om deze mensen te zien ben nog aan verwerken na te vroeg geboren kindje, de huisarts zegt dat dat normaal is. Ook als ik n baby hoor huilen doet dat gewoon zon pijn in mijn hart. Ik hoop eigenlijk wel dat ik binnen nu en 6mnd zwanger wordt anders moet ik naar al die babyshowers en kraamvisite met een naar gevoel? ik vind t echt heel erg dat ik zo denk maar kan dit gewoon nog niet van me afzetten. 
Halleluja voor dit forum ? dat er deze maand nog veel zwangerschappen bij komen want ik gun t echt wel iedereen! 

Ps ik voel me nu ongeveer t zelfde als toen ik net zwanger was maar durf t telkens niet tegen Mn vriend te zeggen. Plus hoe kun je daar nou vanuitgaan vorige maand dacht ik t ook ?? toch blijft dit gevoel 

Pippalotta
Het enige dat ik weet is dat ik een Bugaboo fox wil in het zwart! ?
Ik durf er ook nog niet te veel mee bezig te zijn, aangezien t nog wel even kan duren. Dit is ronde 3, maar volgens mij pas de eerste echte met eisprong. 
Liefs

Na een jaar gaat het wel een “moet” worden. Al is het niet standaard elke cyclus gelukkig. 
Nu op vakantie maar het bed is wel echt veel te hard om seks op te hebben en de douche is te klein. Hallo Griekse hotels! 
Gelukkig weer bijna naar huis want mijn eigen bed mis ik wel als ik seks wil.

*aftellen tot ik naar het ziekenhuis mag, aftellen tot NOD en aftellen tot mijn eigen bed

Terug
Bovenaan