Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Beautygril Hahaha thuis en gelijk naar de slaapkamer ?
Kershje enige wat je kan doen is afwachtrn misschien klopoen de symptomen dit keer wel ?
Ik heb nu last van een zeurende "pijn" in me onderrug en buik/eierstokken alleen geen idee hoelang het al is als ik bezig ben valt het niet echt op. Ik denk dat de eisprong vandaag wel komt. Ik ben benieuwd naar me temp morgen ? zien of het klopt en de eisptong geweest is of nog moet komen.

Spannend Feyre! Ik heb dat ook, wat steken rechts en links, nu meer rechts. Alsof er iets gebeurd. Ben ook reuze benieuwd naar mijn temp morgen! Lopen we gelijk op, gezellig :) en er was nog iemand met eisprong ws vandaag. 

Lienelie  en Casje Gefeliciteerd! We zitten gewoon al op 7.
Citrus en Feyre ik loop ook ongeveer met jullie gelijk. Waarschijnlijk gisteren mijn eisprong gehad. 17 okt NOD. Zullen we een soort pact maken om niet te testen voor onze NOD? Met een beetje peer-pressure denk ik dat het me moet lukken, maar dan moeten we elkaar blijven aanmoedigen om te wachten :D.
Ik heb trouwens een erg interessant artikel gevonden die veel inzicht geeft in wanneer een ovulatietest nu meestal positief is en wanneer je temperatuur nou stijgt.
Ik heb de inhoud in een los topic even uitgeschreven, omdat mensen het anders nooit terug kunnen vinden. Dan kunnen daar eventueel nog meer artikelen over dit soort onderwerpen worden toegevoegd. Maar hier is voor jullie alvast de link:
https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/j.1471-0528.2001.00194.x

De afgelopen maand dacht ik mijn eisprong echt duidelijk te voelen. Steken direct de dag na de positieve ovu test.
Maar deze keer geen ovu testen gedaan maar ook echt niets gevoeld  
Hebben jullie dat ook weleens dat dat wisselt en je het niet altijd merkt  

Citrus, Dwaallichtje, Feyre & PippaLotta, mag ik ook meedoen aan het pact? Heb ook 17 oktober mijn NOD. 
Sinds mijn eisprong (afgelopen maandag) een gespannen gevoel in mijn onderbuik (voornamelijk rechts) en gisteren wat bloed verloren tijdens de sex. Ga er van uit dat het niets wordt (heb immers de donderdag ervoor en dinsdag na mijn LH piek sex gehad), maar hoop doet leven ?

Ik heb nu last van een zeurende “pijn” in me onderrug en buik/eierstokken alleen geen idee hoelang het al is als ik bezig ben valt het niet echt op. Ik denk dat de eisprong vandaag wel komt.
klinkt als een eitje die op knappen staat?

Terug
Bovenaan