Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Dwaallichtje, Citrus, PippaLotta ik doe mee kan die motivatie wel gebruiken anders zitten er al tientallen testen ver voor NOD doorheen ???
Ik denk echt wel dat me eisprong vandaag is dus dan zou me NOD zo de 19e moeten zijn. Hoop echt dat de temp morgen gestegen is haha.
Bedankt vokr het artikel! Ga hem zo eens doorlezen

Ja...de pact! Zeker! Mijn NOD is 16 okt. Zoals ik eerder vermelde ga ik echt alleen (of vanaf) die dag testen dus dat komt goed maar ik zal zeker jullie helpen om het te laten. Als je zwanger bent dan ben je dat ook na je NOD haha. Ja makkelijker gezegd dan gedaan..klopt! 

Gisteren erg misselijk dus dat gaf wat hoop. Maar vandaag poep ik water en voel me beroerd en de twee kinderen ook, dus weg hoop 

dwaallichtje bedankt voor de link!! Dat geeft mij moed, aangezien er dus een hoog percentage was waarvan de LH piek op de dag van Eisprong was. Miss dus toch gewoon vandaag :)  of toch gisteren de eisprong. Grappig...of nou Ja...duidelijkheid ;)

Kershje zie net ne bericht. Ja dat hoop ik ook ? het is wel iets minder maar voel nogsteeds wat gezeur. Kan ook me verbeelding zijn.
Citrus leuk we hebben een pact! Hand erop! Hahaha.grappig dan hebben we 16 17 en 19 okt hadden we ook een 18?

Terug
Bovenaan