Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hallo Allen,
Voor het eerst zijn mijn man en ik actief bezig om kinderen te krijgen.
Vorig jaar wel een miskraam gehad toen was ik ongeveer 6 weken zwanger. Was even onwijs moeilijk daarna overheen gezet en er voor gekozen om eerst te trouwen.
Inmiddels getrouwd en gaan we er nu toch echt voor.
Ben zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben die iedere periode weer super zenuwachtig is.
Volgende week vrijdag of zaterdag mijn NOD

[quote quote=10118793]Mio niet te snel zorgen maken! Mijn LF varieerde van 7-10 dagen. Ook ik maakte me druk om evt innestelen. Had al een verwijzing binnen voor de gyn. Maar… Ondertussen toch zo’n 7 weken zwanger nu haha. Cyclus was altijd 28 dagen, en had afgelopen maand op dag 19 een positieve ovu test. Hoop houden dus [/quote]

Oh dit geeft mij ook een beetje rust, ik heb namelijk ook een cyclus van 28-30 dagen, maar eisprong pas op dag 18/19.. Maar gelukkig kan het dus wel gewoon!

Ik sluit me ook aan bij de pact! Nod zaterdag 13 oktober. Nikkkiii dan lopen we gelijk op. Gister wat zeurend gevoel onderin mn buiken sinds vandaag wat kleine steekjes. We wavhten rustig af....

Nikkkiii welkom bij de pact! ?
Ik houd ff een lijstje bij anders zijn we het straks kwijt ?
xBoerinnetje 13-10-18
Nikkkiii 13/14-10-18
Citrus 16-10-18
Dwaallichtje & Lavendel 17-10-18
PippaLotta 18-10-10
Feyre 19-10-18

Ik dinsdag de 9de. Maar ik begin pas net inzicht te krijgen in mijn cyclus. Dus geen idee of t allemaal echt is zoals ik denk. We gaan t zien. En anders misschien toch eens ovulatie testen doen...

Terug
Bovenaan