Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Pannekoek gefeliciteerd! Super nieuws.
Ik twijfel of me ovulatie nu wel of niet geweest is.. vanmorgen een temp van 36.9 gister ook en de dag daarvoor 36.7. Vorige maand was me temp na ovulatie echt tussen de 37 en 37.3. Vanmiddag na werk weer een ovu test doen en dan weet ik meer.

1. xEsther,
2. Sté (64% maar toch vrij duidelijk),
3. Amberle,
4. G-G,
5. LepeltjeLepeltje 
6. DivingWoman.
7. Lienelie
8. Casje
9. Pannekoek
@Feyre kun je niet op je werk testen? Deed ik wel. Test mee, en rond lunchtijd me even terug trekken

Oh mag ik ook meedoen met het pact?? Ik kan ook wel wat sociale druk gebruiken ?
mijn NOD is ook 14 oktober. 

Ivy kom er gezellig bij ?
xBierinnetje ik werk in de kraam dus ben 8 dagen bij een gezin thuis ? plus moet in een potje plassen ? heb dipsticks. Dus ook geen officiele pauze. Maar vandaag laatste dag dus ook maar tot 12. Afgelopen dagen bij 5e gedaan gister rond 3e aangezien ochtendurine wordt afgeraden.

Ik wil me ook aansluiten bij het pact:) mijn NOD is de 11e. Maar 1x kunnen klussen in de vruchtbare week op de dag van de positieve ovulatietest ivm griep. 
Begin me wel een beetje zorgen te maken in Maand 7. Maar als het deze maand niet lukt is het natuurlijk begrijpelijk.
Ik heb vandaag hoofdpijn iets wat ik nooit heb. Spannend dames:)

Joepie!! Mijn temp is flink gestegrn! Gistermiddag en avond toch nog LHpiek en mijn temp steeg van 36.8, 36.9 naar nu 37.1! 
Nu hopen dat hij genoeg tijd heeft om in te nestelen als hij ook daadwerkelijk bevrucht is. Spannend!!! 
Wat betreft pact. Dat wil dus zeggen dat niemand eerder test dan de datum die je hebt doorgegeven. Mocht je in de verleiding komen om eerder te testen omdat je bv denkt dat het gelukt is...hier op het forum schrijven  en dan helpen wij je op andere gedachten te brengen...want als je het denkt en zwanger bent, is dat paar dagen later ook zo ?. 
De eerste 9 okt? 
Feyre je hebt kleine stijging? miss deze keer met kleine stapjes? 

@Kershe ja, Griekenland is heel vervelend! De zon, het zwembad en helemaal niks doen. Maar dat bed, ik wil graag mijn eigen bed! Ik heb daardoor echt last van mijn rug. 

Terug
Bovenaan