Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Gefeliciteerd Pnnekoek! Wat fijn! 
ik hoop maar dat de regen aan positieve zwangerschapstesten in het begin van de maand niet wordt gecompenseerd met negagtieve testen later in de maand. Ik wil ook! Maar laten we de positiviteit er gewoon in houden. Het wordt gewoon een topmaand! Ik heb echt maar 1 persoon voorbij zien komen die gewoon ongesteld is geworden.

Wauw.. Alweer iemand zwanger! Gefeliciteerd Pannekoek
Ik hoop dat de positieve test blijven komen, gun dit iedereen ??

Hier trouwens nog steeds geen stijging in temperatuur. Al 6 dagen 36,6/36,7. Mijn post-ovulatie temp was vorige maand 37,0-37,1. HIj mag nu toch onderhand wel gaan stijgen hoor (dag 23). 
Ik zou het raar vinden als ik er toch naast zat omdat die buikpijn zo duidelijk was, maar temperatuur blijkt dus heel vaak pas dagen later te stijgen. Voor de zekerheid gisterenavond nog maar geklust.
Wij doen het nu 1x in de 2 tot 2,5 dagen. 2,5 dag blijkt iets beter vol te houden voor ons. Mijn vriend heeft niet zo'n hoog libido en ik begin het op een gegeven moment ook vervelend te vinden om altijd het initiatief te nemen. Nu pas ronde 4, dus ik wil het nog niet te veel forceren (hoewel ik deze maand dus echt mijn best aan het doen ben om om de dag te halen).

Volgens mijn app is mijn NOD de 14e. Ik ga misschien alleen wel de 13e testen omdat ik dan een etentje heb en raar wordt aangekeken als ik geen wijn drink. Maar eerder zal ik niet testen!
Normaal gesproken heb ik na mijn eisprong altijd klachten als zere tepels en dat ik vanalles voel. Daar heb ik dit keer gek genoeg geen last van. Vraag is dan alleen of dat iets goeds betekent of juist niet ?

Mijn nod ligt rond de 20e... helemaal precies weet ik het niet aangezien mijn cyclus niet regelmatig is. Ben deze maand aan het tempen maar tot op heden is die niet heel betrouwbaar, werd donderdag ziek wakker dus met een zeer hoge temp (koorts) gezien mijn afscheiding en de hoeveelheid is mijn ei wel een deze dagen, vandaag of morgen... denk dat ik pas vanaf de 24/25e ga testen als ik niet ongesteld ben geworden..

LepeltjeLepeltje met de duim alles in orde. De pijn is al wat draaglijker maar zoals altijd waar je iets hebt stoot je overal mee tegen aan ? ben dan ook zo'n klungel.
Ik ben echt benieuwd naar mijn bezoek bij de gynaecoloog. 
Gisteren nog over gehad met mijn tante waar ik er het beste mee over kan hebben. Zij heeft ook moeite gehad met zwanger geraken en heeft uiteindelijk een prachtdochter van 18 jaar nu door IVF.
Ze heeft me wel een beetje angstig gemaakt. Heb blijkbaar niet de gene van men moeder die is 5 kids heeft op 8 jaar tijd. Ze was een maand van mij bevallen en was opnieuw zwanger. Normaal hadden we zelfs met 9 geweest.
Nu vroeg ik aan mijn tante of haar cyclussen gelijk waren. Maar ze had het zelfde als ik onregelmatig en daarna meerdere keren per maand. Bij haar hadden ze toen gemerkt dat geen eitjes meer aanmaakte op haar 28 jaar. Dan begint de angst het hier toch over te nemen. 

Hoi vlindertje, vraagje. Stel dat hij de 13de negatief is. Ga je dan wel wijn drinken? Of denk je dan zelf..hmmm miss wel zwanger maar nog te vroeg? En alsnog geen wijn. 
Dat vraag ik mij af omdat ik dit vaker heb gehoord en dat ze bij negatief uiteindelijk toch nog niet gaan drinken omdat het miss nog te vroeg was om te testen of nog niet genoeg hcg en wel zwanger. 
Als dit zo is dan zou ik alsnog wachten op de 14de. 
Er zijn een hoop excuses die we kunnen voorstellen aan je welke je kan gebruiken en bij je past. 
Hoe sta jij erin? Ik bedoel dit serieus als interesse, niet als commentaar ?

@Citrus, ik had laatst twee dagen voor NOD een bierproeverij met mijn familie, oeps! Toen dacht ik ook weet je wat, ik test gewoon die ochtend dan weet ik of ik bier kan drinken. Maar later kwam de gedachte op, ja maar als het negatief is, weet je uiteindelijk nog niets?? Dus niet getest en geen bier gedronken.. Denk wel dat naarmate de maanden verstrijken ik er íets makkelijker mee om zal gaan. Gisteravond 1 speciaalbiertje bij een gelegenheid gedronken. Maandag NOD gok ik. Het voelde anders echt als een kwelling. Ik weet dat de meningen erover zijn verdeeld, maar er zijn er ook genoeg die zwanger blijken te zijn zonder er al te veel mee bezig te zijn geweest en ook zo af en toe alcohol hebben genuttigd. Blijft het wel lastig vinden. 

Terug
Bovenaan