Wat betreft drank. Naar mijn weten is er, als je nu zwanger bent, nog geen bloedverwant.
De reden dat ik nu niet drink is omdat alcohol je eisprong kan beïnvloeden, ( kan van verlate eisprong, tot helemaal geen eisprong zijn.
En niet omdat het kwaad kan voor het kind. Pas wanneer je verbonden bent met het kindje ( vanaf welke week? 6,7?) Dan kan het alcohol wat jouw bloed in gaat, ook natuurlijk bij het kind komen.
Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik nu na de eisprong ook geen behoefte heb aan alcohol omdat ik geen risico wil, maar dat is tegenstrijdig met wat ik hierboven zeg. Gewoon puur mijn onzekerheid erover en je weet maar nooit haha.
Nerd he ?. Maar dit is niet mijn theorie, ik heb dit ook maar van struinen op internet. Waarschijnlijk vind je op Google wat je wil vinden ??.
JanneE. Idd, dat bedoelde ik ja. Fucking with the mind he. Ongelofelijk ?
Fayre, pff het houdt ons maar scherp, moet je maar denken...dat getemp en controle ?
Kershje ...jup! Idd nuchtere oma whaha. Makkelijker gezegd dan gedaan...lijkt stoer dat ik het zeg maar ik tel die zwangerschapstesten niet meer...echt ontelbaar en pas in ronde 5..gheghe. deze ronde echt pas de 16de....hoop ik.