Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Vanmorgen weer een test gedaan en negatief. Ben 3 dagen overtijd nu. Merk wel dat ik troebele urine heb. Kan dit de test beïnvloeden of weet iemand wat dit kan zijn? Donderdag toen ik de eerste test deed was dit ook al. 
Zelf nog nooit overtijd geweest en de urine is ook nieuw voor mij. Het troebele zakt naar de bodem en is melkachtig. Bovenop zit een laagje helder urine...

@jannaE alcohol kan nu nog niet zoveel kwaad. Hier elke avond een wijntje omdat het vakantie is. Normaal drink ik eigenlijk niet!
ik las zelfs voordat ik mijn eerste wijntje bestelde dat het goed kan zijn voor de innestelling

Ik vind het pact geweldig, ik volg m hier graag? die zin is echt iets wat van die nuchtere oma’s zeggen! Mwant als je het denkt en zwanger bent, is dat paar dagen later ook zo 
Ik heb gisteren ook 1 drankje gedronken ook al zit ik nu 2 dgn voor NOD, was zon heftige intense avond en was daarna alleen dat ik dacht F*ck it! Miss wordt ik gewoon weer ongesteld. Op de een of andere manier voelt t dan toch weer als n obsessie als ik t dan weer laat staan, afgelopen maand elke gelegenheid de alcohol laten staan?. 
Morgen of overmorgen is Mn NOD pfff nog steeds voel ik soms van die gekke steekjes in Mn buik. Hoop dat de lijst van zwangere toeneemt!
Gefeliciteerd Pannekoek!!?

Troebele urine kan n blaasontsteking zijn. Zelden zie je ook wat vlokjes erin (al heb ik dat nog nooit gezien) ruikt vaak sterk naar aceton (dat herken ik wel) maar in de ochtend is ie altijd wat troebel, gewoon goed veel drinken thee of water dat je vaker moet gaan plassen is wel goed voor je lijf. 

Zo kijk even 2 uur niet en een nieuwe pagina erbij ?
Citrus ik hoop het. Vorige maand was hij wel plotseling opeens hoog. Heb ook 2 dagen 36.7 gehad daarvoor 36.8 en nu 2 dagen 36.9 dus vraag het me af. Straks ovulatietest doen. Na eerste piek kan bet natuurlijk nog 48 uur duren maar dacht dat dat zeurende gevoel gister wel me ovulatie was...
Fijn dat je temp is gestegen btw!
Dwaallichtje jammer dat het nog niet gestegen is. Hier ook niet en dacht echt dat me ovulatie gister was. Straks nkg eens piek meten. Geef niet op! Hij kan nog stijgen

Wat betreft drank. Naar mijn weten is er, als je nu zwanger bent, nog geen bloedverwant. 
De reden dat ik nu niet drink is omdat alcohol je eisprong kan beïnvloeden, ( kan van verlate eisprong, tot helemaal geen eisprong zijn.
En niet omdat het kwaad kan voor het kind. Pas wanneer je verbonden bent met het kindje ( vanaf welke week? 6,7?) Dan kan het alcohol wat jouw bloed in gaat, ook natuurlijk bij het kind komen. 
Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik nu na de eisprong ook geen behoefte heb aan alcohol omdat ik geen risico wil, maar dat is tegenstrijdig met wat ik hierboven zeg. Gewoon puur mijn onzekerheid erover en je weet maar nooit haha. 
Nerd he ?. Maar dit is niet mijn theorie, ik heb dit ook maar van struinen op internet. Waarschijnlijk vind je op Google wat je wil vinden ??.
JanneE. Idd, dat bedoelde ik ja. Fucking with the mind he. Ongelofelijk ?
Fayre, pff het houdt ons maar scherp, moet je maar denken...dat getemp en controle ?
Kershje ...jup! Idd nuchtere oma whaha. Makkelijker gezegd dan gedaan...lijkt stoer dat ik het zeg maar ik tel die zwangerschapstesten niet meer...echt ontelbaar en pas in ronde 5..gheghe. deze ronde echt pas de 16de....hoop ik. 

Terug
Bovenaan