Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Haha meiden, echt leuk dat er al zoveel bij het pact zitten! Ik zie het helemaal zitten om niet te testen voor NOD! 
Vanochtend was mijn temp 0.2 gestegen. Dat zou prima passen bij het idee dat ik een eisprong heb gehad maar het kan ook een storing zijn. Gisteren half twee pas mn bed in + 2 wijntjes. Nu weet ik dus nog niks whaha! Ach ja, om met oma te zeggen: als mn eisprong is geweest, dan is hij ook wel geweest als je het niet weet. Of dan komt hij nog. Whatever.

Hi! Ik sluit me ook weer aan!

mijn NOD is 17 oktober.. 

deze keer 3 dagen een ovulatie test gedaan die steeds negatief was. De dag voor, de dag zelf en de dag na mijn eigenlijke eisprong heb ik ze gedaan.. ik denk dat mijn eisprong eerder is geweest. Als ik niet zwanger ben volgende ronde maar even wat eerder beginnen met testen. Welke testen gebruiken jullie? Ik had ze nu van action.

In ieder geval werd ik vanmorgen wakker met flink wat steken en krampen in mn baarmoeder en voelt t ook een beetje opgezet. Innesteling misschien? 

Nog 11 dagen wachten voor ik t zeker weet! ??

Gefeliciteerd voor degenen met positieve testen! En voor degenen die nog moeten testen.. ik duim met jullie mee!

En fayre, al ovutest gedaan? 
Ik net ook...en wat blijkt...knaller kan niet! Ik vond hem gister al positief en gister en vandaag ook mooie temp stijging. 
Dwaallichtje had een link gedeeld dat de test ook piek aangeeft tijdens of vlak voor of na...miss bij mij het geval? Neem aan dat ik niet alsnog eisprong kan verwachten met zo'n stijging. Zie foto...iemand? 

Ik ben blij voor al diegene die positief hebben getest! Helaas, idd dwaallichtje was ik die persoon die ongesteld ben geworden.. hopelijk voor mij volgende maand beter nieuws... ik bekijk nu even de 2 voordelen: men man zit binnen dikke 2 weken een paar dagen in buitenland, maaaar mijn vruchtbare periode valt er net voor ?? ennn ik moet deze avond naar een feest dus ik kan zoveel wijntjes drinken als ik wil ?
ik hoop voor jullie van niet, maar als er ook een pact voor ‘op naar de volgende ronde’ wordt gesloten... i’m in... ??

Terug
Bovenaan