Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Das waar! Ik hoor hier enkel niet echt meer thuis in deze groep nu ? maar blijf er nog wel in uit nieuwschierigheid voor mss meer positieve testen ??? en mss komt er van deze groep ook iemand naar ‘NOD november 2018...’ ?
Mio tuurlijk wel! Gewoon lekker meekletsen.
Citrus ja net gedaan. En bolgens mij is hij wel degelijk gister vannacht of vanmlrgen geweest. Ik doe et een foto bij. Ik vind ze alle 3 weldegelijk minder als de 2 dagen ervoor. Dus ik houd gister aan en de NOD van 19e borige maand was ik ook 12 dpo ongesteld. En ja die van jou is zeker een knaller!!
Vaak is de eisprong binnen wat 12/24 tot 48 uir na LH piek.
Daisy vr ik gebruik sensitest en 2 besure sensitest normale en sensitive (normale minder tevreden over wad wat onduidelijk) en ben er zeer blij mee. Action werkt niet bij me.
Ik vraag me af of morven dan me temp gestegen zal zijn.
Duidelijk fayre. Dan zal je temp vast meer stijgen morgen.
Klopt dat ze zeggen dat eisprong NA LH piek is, maar misschien bij mij toch een uitzondering? Hoe zou ik dan mijn temp stijging verklaren, gister en vandaag. Maar goed, we blijven nog even extra actief iig, dat kan geen kwaad haha.
Daisy Ik gebruik de dipsticks van 2Besure
Citrus vond het ook wel duidelijk ja gister en eergister echt de piek. Is me ovulatie toch geweest. Wacht morgen me temp gewoon af.
En ja je zou een uitzondering kunnen zijn. Iedereen is anders dus het kan altijd zo zijn je temp verklaart het wel.
Ik vind die 2besure dipsticks wel erg fijn die sprong er echt gelijk uit
Dames, help! Afgelopen maandag had ik mijn LD piek en dinsdag heb ik sex gehad met mijn vriend. Donderdag had ik tijdens de sex wat bloedverlies (ik dacht een contactbloeding, want daarna was alles over). Nu zie ik alleen net met afvegen donkerrood slijm aan het papier zitten ??.
Ik maak me zorgen... heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik verwacht 17 oktober pas mijn NOD. Het is pas de 3e ronde na het stoppen met mijn pil, maar ik ging ervan uit dat mij ovulatie wel ongeveer op de helft zou liggen.
Lavendel hoeft volgens mij niks te beteken. Je bloedvaten staan wijder en dan kan er 1 knappen met bloed als gevolg. Houd het in de gaten meer kan je eigenlijk niet doen. Gewoon wachten tot de menstruatie komt of juist weg blijft en miss wel positief is