Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Minty het geeft mij heel veel rust te testen dan weet ik het zeker. Als ik bezig ben let ik niet echt op me lichaam dus zou zomaar niks kunnen voelen. Ik doe echt alles ? gewoon om zeker te zijn en te zien of wat de testen zeggen overeen komen met elkaar
Citrus ja is wel duidelijk nu. Stop nu ook met ovu testen tot de volgende ronde als het niet gelukt is. Nu is het wachten tot de 19e ? ik hoop dat het eitje bevrucht is en blijft plakken ? als er iets is weet ik dat het aan mij ligt. Ik ga ook sneller naar de HA als het moet. Hoef geen jaar te wachten gezien de voorgeschiedenis.

Hoi allemaal, 
Kon het toch niet laten om alvast te testen, morgen is mijn NOD. Er kwam al heel snel een tweede streep te staan. Nog niet zo donker als de bovenste maar je kan hem al duidelijk zien! Kan het amper geloven... 
Hopelijk blijft het zo?

Vandaag ineens heel veel slijm verlies wit en middelmatig taai. Dag 28 nu van cyclus. Heb geen ovu testen gedaan deze keer dus geen idee wanneer eisprong was. Wil toch wel tot zaterdag wachten met testen om teleurstelling onnodig te voorkomen. Afgelopen twee cyclussen begonnen met twee dagen vooraf licht rood/bruin verlies, dus zolang dat niet start ?

Feyre een oprechte vraag en geen kritiek ;) Als ik het zo bij jou bekijk (lang leve alle controle-mogelijkheden met tempen en testen haha) heb je sinds het verwijderen van je spiraal mooi snel, en wat nu gaat lijken gebaseerd op je eisprong, een regelmatige cyclus terug. Waarom zou je dan snel(ler) naar een arts willen? Heb je duidelijk hoe ze je evt zouden kunnen helpen?
en o o o, wat een hoop positieve testen deze maand zeg! Was het dwaallichtje die de statistieken bijhield? Nieuw record denk ik hoor :)

Wat gaaf Lisanneee!! Gefeliciteerd ?
Feyre hij is zeker duidelijk toch! Fingers crossed en wachten geblazen ? wij leiden je wel een beetje af tijdens het wachten. Ik heb meteen maar ff getest net en had een duidelijke streep al heel snel. Nog niet zo donker als de test streep, maar hij zit er dus aan te komen. Komende dagen maar eens even alles uit de kast halen ? 

Lisanneee Gefeliciteerd! Hopelijk blijft ie plakken ? test je over 2 dagen weer?
Minty afleiding kan ik zeker wel gebruiken. Nu gaat het nog maar hoe dichterbij ik kom hoe zenuwachtiger of ik ongesteld wordt of niet ? fijn dat ie positief is! Maar goed gezellig maken ?
Ananasss zie het niet als kritiek hoor ? het is meer ivm voorgeschiedenis in de familie en me gyn uit rotterdam die zag dat er wat afwijkends was. Daarnaast weet ik dus niet of me cyclus regelmatig is. Dit is pas me eerste echte volledige cyclus. Geen glauw idee hoelang de vorige was en had gewoon geluk dat ik snel erna me eisprong had. Ik kan deze maand als ik ongesteld wordt pas zeggen hoeveel dagen die was en dan de maand erna pas om te vergelijken. En had de afspraak met de HA al staan dat ik het 3 maanden zou geven. Is er een regelmatige cyclus proberen we het langer. Is er geen cyclus of erg onregelmatig zou ik een doorverwijzing krijgen. Wat ze kunnen bekijken is of me bm slijm dik genoeg is voor innesteling etc. Eitjes heb ik en geen cystes. Gyn heeft me spiraal verwijderd en daar gelijk naar gekeken.

Terug
Bovenaan