Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Dank jullie wel allemaal?! Ga over twee dagen nog een keer testen. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan. Erg spannend allemaal.
Hoop dat er nog vele zullen volgen !!?

Lisanne & Beautygirl gefeliciteerd ! 
Herkennen jullie dit? Sinds gister pijn in mijn buik vrij hoog (onder ribben). Vandaag nog steeds en soms lichte kramp onderbuik en vanmorgen tot vanmiddag licht roze afscheiding gehd. Dus maar paar uurtjes. Zondag is pas mijn NOD en verder nooit licht bloedverlies vooraf menstruatie (anders 1 dag ervoor) 

Gefeliciteerd Beautygirl en Lisanneee!!
Hebben jullie ook ‘kwaaltjes’? Of verder geen bijzonderheden?

Ik zei net tegen mijn man dat ik niks voeld dus bang ben dat er niks is.. maar misschien hoeft dat ook niet. Maar nu heb ik een uurtje kleine steekjes links onderin mijn buik, meer richting de lies. En links onderin mijn rug ook wat last..
oh man man man wat is wachten tot vreselijk!

Lisanne gefeliciteerd ?
Nikkii geen kwaaltjes kan ook goed zijn! Bij Mn 1e zwangerschap had ik niets door want niks gevoeld? behalve de menstruatie die maar niet kwam ?.
Ik heb online n voordeelpakket testen besteld 6st midstream ( iets anders dan misstream wil ik niet, luxe probleem ?? ) 
voel me wel ongesteld aangezien de lichte buikpijn, zet nog steeds niet door, nog n dagje extra wachten ?

@FlowerS: Gisteren had ik dat ook in mijn buik ik dacht dat ik ongesteld ging worden. Het was telkens witte afscheiding.
Misschien een innesteling? De licht roze afscheiding? 

Lisanne zo fijn dat je bijna nergens last van hebt. Toevallig! Ook de pijn onder je ribben? Heb het idee dat ik dat nu ‘toevallig’ tegelijkertijd heb met de lichtroze afscheiding, lijkt me niet dat het in verband staat met elkaar. Innesteling, geen idee ik hoop het! Maar ben zo bang dat als ik het hoop dat ik mezelf iets aanpraat en/of voor de gek houd. ?

Terug
Bovenaan