Nieuwe wachten op NOD okt 2018

ElsieJoy zover ik weet is je cyclus lengte bepaald door de 1e fase van je cyclus dus van menstruatie naar eisprong en is het dasrna bijna standaard 14 dagen LF dit kan wel eens afwijken zoals 12 dagen of 16 dus zo extreem anders zal je cyclus niet zijn

Oke thanks kershje! Blijft hoe dan ook natuurlijk gewoon afwachten hihi, heb trouwens dikke witte afscheiding, weet niet wat normaal is na de eisprong eigenlijk?

Heb vandaag zo nu en dan is wat krampen. Maar lijkt me sterk dat het iets betekend aangezien het pas 3dpo is ?
Me man gaat de 20e een avond uit met wat vrienden. Zat eraan te denken als ik het nog een dag uit kan stellen en als ofc de menstruatie uitblijft die zaterdag pas te testen en dan hopen op positief natuurlijk en dan wat leuks te verzinnen voor wanneer die weer thuis is.
Maja miss ver vooruit gedacht en ga ook gewoon uit van negatief maar toch denk ik ook na over dit soort dingetjes ?
Anderen die dit ook doen?

Feyre ik doe dat ook wel hoor, alleen meer over hoe ik het de rest van de wereld ga vertellen ? en dus op langere termijn, kerst zou leuk zijn ? mijn vriend wil samen testen als er vermoeden is dus geen verrassing voor hem!
kershje wat een spanning zo zeg! Kan vanalles betekenen natuurlijk. Maak je zelf niet te gek ? ik duim voor je!
De droge mond en ijzersmaak las ik ergens over heb ik ook, maar niet zwanger, denk bij mij de foliumzuur. Komt met vlagen al sinds ik het slik. Maar kan inderdaad ook een symptoom zijn. Dat is ook zo verwarrend allemaal!

Ik heb deze maand ook nergens last van en NOD is zondag. Normaal gesproken nu al last van moodswings en allerlei symptomen die vanalles kunnen betekenen.  Nu dus niets.. 
Heb dus ook het gevoel dat het niets wordt deze maand, maar goed het is nog geen nod! Het niet hebben van symptomen zorgt wel dat ik er minder mee bezig ben dus dat is wel weer positief!

Terug
Bovenaan