Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Lisanne fijn om te horen dat jij het ook had. Het is bij mij voornamelijk als ik zit, eerst dacht ik dat ik verkeerd had gezeten maar dat is dan na een uurtje wel weg. Dus niet echt pijn maar meer drukkend. Dankje wel !?

feyre ehh ja haha dat soort dingen gaan ook regelmatig door m’n hoofd!? ah we mogen alvast fantaseren toch?!

@nikki hier wel symptomen. Het begon op vakantie met heel veel plassen vanaf donderdag. Zaterdag kreeg ik enorm veel last van mijn borsten, pijnlijk en stonden op springen. Mijn borsten waren wel al voller zijn mijn vriend. Hij heeft me een week lang in bikini zien lopen. Nu heb ik sinds gisteren last van buikkramp bij mijn baarmoeder. 
De eerste afspraak is gepland bij de verloskundige. Ze zei dat ik al rond de 4 weken zwanger ben en dat als ik begin november kom waarschijnlijk 8-9 weken zwanger ben.
ik heb niks van mijn innesteling gemerkt. Ik had ook niet verwacht maar wel gehoopt. Aangezien we rond de eisprong maar 1x sex hebben gehad.

Lisannee bedoel je dat je ook last van je keel hebt?
Ik heb ff zitten googlen, maar lees hier en daar best vaak dat er meiden last hadden van zere keel en lichte verkoudheid/grieperig en dan zwanger bleken te zijn. Was ook heel slapjes/duizelig afgelopen twee dagen. Heb maar een korte LF, maar lijkt me al wel wat snel.
Merk ook dat ik me dingen toch wel wat in mijn hoofd ga halen ook haha, googlen is ook niet heel goed voor de zenuwen.

FlowerS en Minty haha ja fantaseren mag zeker. Me man werkt van half 9 tot half 6 als ik vrij ben slaap ik nog als hij weg gaat en als ik moet werken ben ik eerder weg en slaapt hij nog. Dus een beetje als verrassing vind ik eel leuk
Voor de wereld heb ik wel een idee heb wat op pintrest opgezocht ? en zag koekjes vormen van baby dingen dus leek me okk leuk erbij te doen.
Nikkiii laatst zei iemand dat je weerstand omlaag gaat zodat het innestelen goed kan verlopen. Denk dat dat de reden is dat veel vrouwen zich grieperig voelen misschien.
Trouwens vanaf wanneer kregen de zwangeren onder ons symtomen dus na hoeveel dpo?

Wow, weer twee erbij (nu 11)! Gefeliciteerd Beautygirl en Lisanneee!
Bij mij begint de temperatuur langzaam te stijgen zondag 36,8 en vanochtend 36,9. Als hij morgen 37 is dan is dit het zelfde patroon als vorige maand. Waarschijnlijk dus toch pas zaterdag eisprong gehad. Gelukkig vrijdagavond nog seks gehad. Ik had mijn NOD gezet op 17 okt op basis van mijn gemiddelde cyclus voor de pil (33 dagen). Vorige maand een LF van 11 dagen dus ik sta nog steeds op 17 oktober ;) .
Mijn eerste twee cycly na de pil waren heel kort en raar, dus ik denk dat dit ontpillen was. Ik hoop dat het ronde 4 voor mij ook raak gaat zijn en dat ik me aan dit zeer lange lijstje kan gaan toevoegen.

Dwaallichtje spannend! Ik houd op de 17e op het lijstje ? hopelijk is je temp morgen nog hoger, en ben je klaar met ontpillen!
Mijn eisprong was vrijdag maar heb me NOD op de 19e staan. Me LF vorige maand was 12 dus zou ook de 17e kunnen zijn. Denk fat ik voor de zekerheid gewoon de 19e aanhoud.
Oktober is een goede maand! Hopelijk volgen er nog veel meer!

Wat een verhalen! Vandaag geen tijd gehad om te lezen en het koste me minstens een half uur om alles bij te lezen! 
Beatygirl, Lisaneee, proficiat!
Ik heb morgen mijn NOD. Van alles "kwaaltjes" die ik had zijn er weinig meer over. En alle kwaaltjes vallen ook op een normale manier te interpreteren. Tot en met zaterdag misselijk geweest, maar dat is sinds gisteren echt weg. Daarnaast ben ik 1,5 week geleden flink ziek geweest. Nu nog steeds niet fit, veel hoesten. 
Ik heb morgen geen tijd om in de ochtend te testen en wil dus woensdagochtend afwachten. Ben ik dan nog niet ongesteld, dan ga ik testen. 
Dit was mijn eerste ronde. Wanneer negatief, dan ga ik volgende ronde met ovulatietesten aan de slag. Ook wij klussen niet zo vaak, dus dan ben ik er zeker van dat het goed zit ;) Eneh, Beautygirl, jij geeft me moed. Het kan dus gewoon met 1x!

Ook ik fantaseer me soms suf: alvast kijken in de namen app voor ideeën, uitrekenen wanneer ik rond de 10 wk zal zijn en het kan vertellen mocht het nu zo zijn, ideeën over hoe het te vertellen, maar ook nog steeds het 'hellup straks wordt onze derde een derde en vierde ineen-' tweeling angst', ook wel hoe het weer gaat met werk (ben zelfstandig) echt vanalles, om gek van te worden.
Inmiddels is mijn ziek zijn vooral overgegaan in keelpijn en hoesten en nog steeds geen spotting, dus daarvan uitgaand wordt ik de komende twee dagen nog niet ongesteld, want tot nu toe altijd eerst twee dagen spotting.
Ik twijfel tussen : ach ik doe woensdag (dag 30 van cyclus) gewoon een test, wat maakt die paar euro van zo'n kruidvat test uit tot ik wacht minimaal tot zondag want als ik zwanger ben ben ik dat zondag ook nog wel en het kind is er echt niet eerder als je het eerder weet....

Terug
Bovenaan