Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Wat een hoop verhalen weer, leuk zo’n levendig forum! Gefeliciteerd Lisaneee! 
Ik word knettergek van mijn lijf, dacht vandaag geen donker bruine afscheiding te hebben (na 2 dagen 2 keer een beetje), maar vanmiddag een training gehad en een lichte broek, dus toch maar een tampon ingebracht. Die kwam er dus wel een beetje gekleurd uit... Sorry voor de details ? Het is niet genoeg om er uit zichzelf uit te komen, maar dit betekent niet veel goeds ben ik bang.
Haha ja dat is waar Ju81, maar kun je het volhouden om tot zondag te wachten?

Vlindertje het zegt niks. je kan jezelf gek maken met van alles voelen. en vaak hoor je als je juist geen symptomen hebt dat het raak is. dus wacht gewoon de NOD af en zie of je ongesteld wordt of niet
Ju81 fantaseren is leuk maar kan misschien ook wat valse hoop geven. maar ja ik denk juist graag na over dat soort dingen. ben echt een vooruitdenker. ik denk ook al aan namen xD kijk voor jezelf wanneer je wil zolang het maar vanaf NOD is ;P
Annap spannend! ik zou misschine niet kunnen wachten xD laat je ons wel wat weten!

Ik ga naar de volgende ronde. Wel een perfecte cyclus gehad van 27dgn ☺️
Heb weer zon rare menstruatie te pakken zoals vorige maand met veel slijm of vocht of toestand en wordt steeds iets meer. 
Op naar 3e ronde hoop op meer succes ?

Oja, nog iets grappigs.. duw ijzersmaak!! Ik zag vanavond bij t tandenpoetsen een ini mini bloedblaar, blijkbaar gisteren op Mn wang gebeten zonder t door te hebben! ??

Terug
Bovenaan