Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hey meiden, 
Wat leuk om te lezen dat er zo veel meiden al zwanger zijn! Echt zo blij voor iedereen. 
Hier al 11 dagen na NOD heb af en toe een test gedaan maar negatief. Morgen ochtend nog maat eens een test doen. Ik word er gek van want heb wel van allerlei kwaaltjes : meer afscheiding, soms misselijk, super moe, echt mezelf naar voelen. 
Gister ovu test gedaan en was negatief. 
Ik heb ook nog steeds veel pijn in zij. Dokter gebeld maar assistent begreep mij denk ik niet. Ze begon over obstipatie ?
Dit is mijn eerste ronde. Word gek van het niet ongesteld worden. ? beetje wanhopig hier. Als ik niet zwanger ben waarom dan niet ongi? 
Nou ja.
Fijne avond ❤

Kershje, balen! Op naar de volgende ronde... Fijn dat je cyclus zo perfect is! Wel een heel grappig verhaal over die bloedblaar ?

joufullylife ben je ook net met de pil of iets gestopt? En weet je toevallig zeker wanneer je een ei hebt gehad? 
Ik had namelijk na het stoppen met de pil pas na 3 weken een positieve ovu test en 2 weken daarna ongi. Dus een cyclus van 5 weken gehad toen... misschien dat het daar aan ligt? 
Of je hebt nog niet genoeg hcg aangemaakt om positief te testen ;) 

Ik zal morgen ff lijstje opnieuw plaatsen. Namen eraf halen etc.
Kershje jammer! Hopelijk meer succes in de volgende ronde.
Joufullylife als je de pil he t gealikt kan het ook nog ontpillen zijn. Cyclus kan dan van slag zijn. Zelfs met spiraal kan het. Nog even afwachten dus of je uiteindelijk ongeateld wordt of eindelijk positief test
Ik heb de hele dag al wat zeurende krampen, zo nu en dan ijzersmaak maja me tandvlees is ook gevoelig en beurs gevoel in me borsten maar alleen bij aanraking. Geen idee vanaf wanneer je symptomen kan krijgen. Ga er maar vanuit dat me lichaam me viir de gek houd en het niks betekend ?

Zo hier ben ik dan weer zoals gezegt ben ik vandaag naar gynaecoloog geweest voor een onderzoekje. Eerst het uitstrijkje... 
Dan heeft hij mijn baarmoederhals, baarmoedermond en baarmoederwand bekeken. Alles zag er goed uit en zetten ze zich ook al klaar voor een eitje. 
Dan keek hij verder naar mijn eierstokken. Wat blijkt nu ik heb cyste van 5cm op mijn rechter eierstok. Verklaard dus de onregelmatige menstruatie en mijn 3 bloedingen van vorige maand. En de zelfs de pijn die ik vaak heb in mijn lies. 
Nu moet ik 10 dagen Nomid nemen dan mijn menstruatie door laten komen en op de eerste dag van mijn menstruatie terug beginnen met Nomid. Dan na 6 weken terug op controle. Dus uiteindelijk een 8 a 9 weken vanaf nu geteld. Dit is dan om die cyste te onderdrukken. 
Als deze weg is heb ik hopelijk een regelmatig cyclus en kunnen we misschien terug van 0 beginnen. Hoef ik niet meer te zeggen dat dit ronde 19 is ?

Terug
Bovenaan