NOD 1 Februari!!

Ik dacht vanmorgen eerst dat het wel mee viel met de klachten....
maar nu ben ik weer misselijk, mijn borsten willen mijn bh uitknallen en er zit een raar gevoel in mijn onderbuik.

Lekker man , even zeuren......

Thuis hebben we 10 zeurminuten ingelast.  
Even kwijt wat er met je lichaam gebeurt en hoe ik me voel. Vindt hij ook goed om te weten, maar ik wil er niet de hele dag over klagen, maar het lucht dan wel even op.

Liefs Noelie

Dank jullie wel!!!
Ja dat van mn borsten had ik ook vorige maand, kon geen bh meer aan...mn mannetje vroeg echt elke dag hoe het ging en hoe ik me voelde, zoooo lief....Ik heb nu 2 en een halve dag om te klussen, want ik werk onregelmatig...niet echt in mijn voordeel! Maar vandaag morgen en zondag ochtend kan het nog....moet ik het dan alle drie de dagen doen? Of met een dag ertussen? xxx Hoop dat jullie wat weten?

Ik heb mij laten vertellen dat de kwaliteit van het zaad het beste is wanneer je het om de dag doet. Maar stel dat je het normalite ook vaak doet dan maakt het niet uit...ja,ja, ik word nog eens een echte deskundige, haha!!!!

Dus een zeur10minuten wauwie, dat moet ik ook maar invoeren! Met mijn buikpijn heb ik veel lopen zeuren, niet echt leuk voor m'n mannetje.

Zo te horen hebben de meeste wel kwaaltjes...ik ben benieuwd naar onze klus resultaten!!!

Liefs Lientje

quote: maantje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2007 12:13:43'));

Dank jullie wel!!!
Ja dat van mn borsten had ik ook vorige maand, kon geen bh meer aan...mn mannetje vroeg echt elke dag hoe het ging en hoe ik me voelde, zoooo lief....Ik heb nu 2 en een halve dag om te klussen, want ik werk onregelmatig...niet echt in mijn voordeel! Maar vandaag morgen en zondag ochtend kan het nog....moet ik het dan alle drie de dagen doen? Of met een dag ertussen? xxx Hoop dat jullie wat weten?

volgens de doktoren zou het het beste zijn om de dag, dan zou het kwaliteit van het sperma het beste zijn,

en bedenk je wel sperma kan tot 4 dagen overleven

liefs Iris

Hoi,

Vandaag bij m'n schoonzusje op bezoek geweest en dat was erg gezellig.  Haar mannetje is nu een weekje weg, dus ze was blij dat we langs kwamen. Zij heeft 2 kids, jongetje van bijna en een een meisje van bijna 1 jaar. Zij werkt in het ziekenhuis. Ik hoorde daar dat wanneer je zwanger bent je wel paracetamol mag gebruiken, ik ging er vanuit dat je niks meer mocht gebruiken behalve folium.
Dus als ik nu buik-, rug-, of hoofdpijn had nam ik niks, maar dat mag dus gewoon! Dat was een enorme opluchting voor mij. Toch ga ik proberen om zo min mogelijk  te gebruiken, dat is natuurlijk het aller beste!

Liefs Lientje  

Tuurlijk zo min mogelijk medicatie is altijd het beste,

ben sinds gisteren met vlagen misselijk, en heb ook zweet aanvallen.. griepje??
of toch

weet het echt niet meer, zo erg heb ik het nog niet gehad,

en me buik is opgeblazen net alsof ik veeel te veeeel heb gegeten..
en ook lijkt het of mijn binnenste schaamlippen paars aan worden zijn

lekker smakelijk maar weet iemand wat dat betekent?? een infectie ofzo want weet echt niet wat het is, heb het nooit gehad en het heeft niet met zwanger worden te maken denk ik

als het deze maand niet raak is dan kan ik echt niet meer op mijn lichaam vertrouwen

Hallo meiden!!!
Heb heerlijk geklust hoor en inderdaad dan om de dag....dank jullie wel voor de hulp!!!
Nu maar afwachten...wederom spannend!!!!
Ik denk dat ik ook niet meer op mn lichaam kan vertrouwen hoor, heb weer pijn in mn borsten, opgezette buik. Nu al??????!!!!!!!!  Volgens mij gaat dat toch niet zo snel? Heb het nu al 2 maanden na de klusweek....
Zucht maar ja we gaan vrolijk door!!!
Iemand nog belangrijk nieuws?

Kusss xxx

PS, lientje, dacht ook altijd dat je geen pijnstillers meer mocht...toch wel goed nieuws want heb soms migraine...en niet teveel natuurlijk

Futuremummy,
Wou dat ik je kon helpen maar ik durf het echt niet te zeggen....als het lang duurt toch maar HA???
LAat je nog weten?
xx

Terug
Bovenaan