NOD 1 Februari!!

quote: Dile reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-01-2007 07:37:10'));

Hoi Meiden,

Leuk om zo al die verhalen te lezen. Ik leef helemaal mee. Ik ben zelf 33, moeder van een meid van 2 1/2 en sinds april vorig jaar ben ik gestopt met de pil voor een tweede. Ik werd in september zwanger maar dit ging al na 6 weken mis: een leeg vruchtzakje! Erg teleurstellend! Maar we gaan gewoon weer aan de slag. Na de miskraam is dit nu de 3e ronde. Ik ben niet erg regelmatig ongesteld  dus weet niet exact m'n NOD dag maar deze is rond 7 februari. En elke maand is het weer spannend! Op dit moment voel ik me erg opgeblazen: spanning op de buik. Maar dat is wel wat erg vroeg denk ik maar toch schiet er dan even door je hoofd: zou het?

Hoi dile dit is inderdaad een leuk plekje om je verhalen enz. te delen,
erg spijtig van je miskram en hoop dat je gauw zanger wordt,
dat opgeblazen gevoel kan je eisprong zijn.. want als je nod rond 7 februari ligt, zo je zo ongeveer nu je eitje moeten hebben,

dus meid klussen!!

Liefs Iris

Hoihoi,

Ik ben Mofa 21 jaar, Ik woon in Leiden.

We zijn nu in onze eerste ronde na een miskraam in november. NOD 6 februari

Groetjes

@lientje: Heb net als jij een keer vier dagen lang superveel buikpijn gehad, was gewoon eerste keer eisprong   na mk en deed erg zeer!!!! Kan dus gewoon je ei zijn, als dat zo is, is het ook normaal als je pijn hebt bij klussen..Even tegen je mannetje zeggen dat ie zachtjes aan moet doen......

@Dile, goh, lijkt   wel of   ik mijn verhaal   hoor, heb 3 nov curetage gehad na missed abortion. Zat wel een vruchtje 6wk, maar zonder hartslag. Zat al op 10wk, vruchtzakje was wel gegroeid....Alles geprobeerd, wachten, pillen etc, niks hielp....Ben twee   weken lang door een hel gegaan....Maar   nu is alles weer ok hoor!!! Waarom   zit jij trouwens pas in de eerste ronde? Heb   je gewacht?

Hoi Hoi,

ik heb ook op 11/2 mijn NOD. Voor ons is het de tweede ronde. Ik ben bijna 30 en woon nu ruim een jaar samen. De verbouwing is klaar dus nu gaan we ervoor!!

Leuk om alle verhalen te lezen en ik hoop dat we allemaal gauw zwanger mogen worden.

Iris: Dank je wel voor je reactie! Ik las al veel over mensen die hun eisprong voelen en dat vond ik heel bijzonder. Maar wist eigenlijk nooit zo goed wat je moest voelen. Maar nu je het zo zegt klinkt het wel logisch: dat de spanning op m'n buik wordt veroorzaakt door de eisprong. Nu dus maar hopen dat het wat wordt. We hebben gisteren nog geklust dus wie weet!

BB1: Inderdaad heel erg hetzelfde verhaal. Alleen had ik denk ik wat meer geluk omdat het bij mij vanzelf op gang kwam en ook afgestoten heb. Of ik heb je vraag niet begrepen of je hebt het  verkeerd gelezen maar we zijn nu met onze 3e ronde bezig en niet met de eerste (na  de miskraam dan).
Jij dus ook erg veel sterkte en hou me op de hoogte!

Groetjes!

Hee hoi,

Gisteren voor het laatst bewust geklust en vanmorgen voor eerst gaan sporten, alles voor het goede doel ! Verder geen bijzondere dingen aan deze kant van het beeldscherm en wie weet was het wel m'n ei, want de pijn zakt af en het klussen deed ook geen pijn. Ik ben ineens weer helemaal ontspannen en heb weer engelen geduld, heb ook geen andere keus...

Als we weer een ronde verder gaan, dan neem ik even een tijdje afstand. Niet zo'n bewuste klusweek en een tijdje geen forum, daar zijn m'n mannetje en ik aan toe. Maar je hopelijk verhuis ik gewoon naar een ander forum, al denk ik van niet!

Hoe is het met jullie allemaal? Gevoelens, symptonen, ben benieuwd!

Liefs Lientje

zeg nooit nooit lientje,

ik hoop dat we allemaal naar het oktober forum mogen verhuizen,
want als het deze ronde niet lukt denk ik dat ik ook ff een tijdje afstand neem,
gewoon een tijdje alles op ze beloop nemen,

gisteren had ik wat donkerbuine stipjes in mijn slipje,

maar het lijkt me te mooi om waar t zijn,
dat goede gevoel is ineens verdwenen..
het zal toch weer niet zo zijn,
ik word gewoon ongi,

maarja heel veel succes iedereen in ieder geval,

Liefs Iris

Hoi Iris,

Ik hoop natuurlijk ook dat we met z'n allen verhuizen naar het zwanger forum! Dat zou geweldig zijn!

Die bruine stipjes...innestelling??? Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, een stukje positiviteit die je mij ook gaf, dank je wel!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan