NOD 1 Februari!!

Hoi Iris,

Hoe gaat het nu???  Spannend hoor! Ik hoop het zo...  

Gisteren was ik nog even bij mijn mams en zij vertelde dat ze in het begin nergens last van heeft gehad en dat ik me er misschien niet zoveel mee bezig moest houden, pfff ik doe mijn best...

Liefs Lientje

Hoe is het met de rest van de meiden??? Ik voel geen bijzondere dingen meer...

goedemorgen iedereen,

ook ik ben rond die datum aan de beurt, 2 feb. spannend he?

Groetjes

Hallo allemaal!
Ik ben 26 jaar en nu in ronde 7...werd wel tijd om even met andere meiden te kletsen, ben vandaag officieel in mn klusweek en 11 feb NOD!!!!!!!!!! Heb vorige maand een week voor NOD bloedingen (heel weinig) gehad en last van mn buik. Wist niet wat het was maar kan innestelingsbloeding zijn, bleek dus niet en werd vrolijk weer ongi..De maand ervoor: misselijk, gevoelige borsten en moe...ik dacht kan niet anders maar nee..pfff dat lucht wel even op hoor om dit te vertellen want niemand weet dat we bezig zijn. Mn ventje begrijpt het wele en is heel lief maar met meiden kletsen is toch anders...
liefs!!!!!!

Dank je wel!!! Daar ben ik heeeeel erg blij mee, we gaan er maar weer voor he? Gelukkig kunnen we hier alles kwijt!!! Kus

Ja, we gaan ervoor!!! Je kunt hier van alles kwijt en het fijne is dat iedereen in dezelfde situatie zit. Je wordt direct gerust gesteld of begrepen.

Liefs Lientje

hoi dames,

hoe is het hier?? en welkom maantje!!

ik hier niet zo geweldig ben vreselijk moe terwijl ik gisteren op tijd op bed lag,omdat ik zo moe was..

eenmaal op bed kon ik de slaap niet vatten..

en nog bedankt voor je berichtje lientje

Liefs Iris

Terug
Bovenaan