NOD 11 nov

Hallo dames, ben wat minder op de site geweest de laaste tijd maar zie dat er weer veel veranderd is. Ieniemini van harte gefeliciteerd meid, geniet ervan en ik hoop dat alles goed gaat verlopen! Quinsjen, voor jou nog heel spannend, altijd heel vervelend die onzekerheid, nog even doorzetten!Ik heb 13 dec. mijn nod en t begint nu toch wel weer een beetje te kriebelen. Heb nergens last van, af en toe een vlaag misselijk, maar we weten dat dat lichaam van ons vanalles doet, en dat het niets hoeft te betekenen. We gaan dus ook maar nergens vanuit. Heel veel su6 voor iedereen,dat het maar een geweldig 2007 mag worden.groetjes Kim

quote: Quinsjen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2006 19:20:08'));

hoi beppie

Wat jij hebt , heb ik ook , ik weet nu wat ik heb 2 lieve (gezonde) kinderen
Soms voel ik me ook wat egoistisch als ik zeg ik wil er nog 1bij
Maar bij mij en bij me man kriebelt het  wel nog erg , het verlangen naar nog een klein babytje is groot.  

Mijn man heeft het ook, mocht ik zwanger zijn dan zijn we heel blij,(heelblij) maar ondanks dat toch wel een beetje bang.

Het is nu zaterdag en had en woensdag moeten worden, maar ik gaat pas echt iets denken als ik de zondag voorbij ben.
Omdat ik volgens mij me eisprong ook wat laat heb gehad .  

Ik heb verder geen rare verschijnsels of zo, en zou toch na 2 kids ongeveer wel weten wat ik zou moeten voelen denk ik.
ik hou jullie op de hoogte  

en beppie veel succes met klussen , en hopen dat er snel een wondertje in je buik gaat groeien  

gr Quinsjen  

He Quinsjen,

ENEN heb je getest????

Nou hier gaat eind deze week de klustijd weer beginnen we zien wel weer.
Gek he als je na 2 kinderen nog niet weet wat je voelen moet. Ik zou ook niet weten wanneer mijn ei komt want ik ben nu al lang bezig en nog steeds niets de vorige keren dacht ik  rond de 14e dag maar ik denk nu wel eens een erg vroege. Hoe vroeg  kan dat eigenlijk al vanaf dag 11 hoorde ik laatst.

We klussen wat raak en jij ook succes en laat het weten he

Hou dames
Nou hier nog geen rode duivels
Maar ik wacht nog effe af , ik heb normaal voordat ik ongi word heel veel lucht in mijn buik , nu neem dit toe , en ook erge ongi buikpijn
dus verwacht ik dat ik vandaag en anders morgen ongi ben .
Maar mocht er woensdag nog niks zijn dan doet ik aan het eind van die dag toch effe een test
En ienimienie het zou idd wel erg gezellig zijn, ik zou dan 15 aug moeten bevallen , maar moet er dan al wel 2 weken vanaf halen en dan word het 2 aug . (Ivm keizersnee)
Maar ik weet bijna voor 80 % dat ik toch niet zwanger ben
Maar stiekem hoop ik het toch
We hebben een huis gekocht en 25 januari krijgen we de sleutel dus zijn nog wel erg druk hier de komende tijd

jullie horen van mij
Gr Quinsjen

Tja, dat is inderdaad wel druk, maar ach, toch leuk ook? En je hebt er natuurlijk niet meteen een ba by bij. Die eerste maanden zit je buik ook nog niet in de weg dus je zou ook goed kunnen klussen als het nodig is.
Maarre, ik ben heel erg nieuwschierig hoor!!!
Laat het zo snel mogelijk weten!!!!
Groetjes ieniemienie

Hoi ienimienie

hee Alles ok met jou
Ik heb vanochtend wat rode duiveltjes gezien maar is nog niet echt ongesteld te noemen , denk dat het morgen wel doorzet
Als ik eerlijk ben , dan vind ik het stiekem wel jammer
Maar ik denk wel dat het effe beter is zo
Want met dat verhuizen gaan we verfen enzo , en dat zijn toch wel allemaal slechte stoffen voor als je zwanger bent volgens mij
Maar als we de sleutel hebben klussen we echt wel verder
Ik spreek je snel weer .

En heb je al wat dingetjes aan je lichaam gemerkt dat al anders is dan anders

gr Quinsjen xxxxx

Hoi,

Toch wel jammer hoor dat je niet zwanger bent maar misschien ook nog wel even beter dan maar het heeft nog niet helemaal doorgezet. Ik was gisteren goed ziek en vandaag zou de klusweek weer beginnen dus ik kneep hem even weer een maand voorbij maar ik voel me vandaag iets beter dus we kunnen wel aan de klus vanavond gelukkig maar.

En dan maar hopen als het goed is komt het ei ook pas rond de 18e maar je moet toch wat eerder beginnen he!!!!!!!!

Hoi beppie,
Tjonge, heb jij even geluk!!! hahahahha. Heel veel plezier vanavond dan he?!!!
Lekker rustig aandoen, dan komt het wel goed toch? Dan kun je rustig klussen..

Quinsjen,
Ik had aan de ene kant al een beetje een voorgevoel, omdat je echt dezelfde symptomen had als bij echte ongi. Maar je weet het natuurlijk maar nooit!!! Enne hardstikke logisch dat je toch teleurgesteld bent. Je bent natuurlijk ook even bezig en zet niet alles zomaar even opzij. Je gedachten malen maar door natuurlijk. Maar je hebt gelijk hoor, als je veel moet verven enz. dan is het msischien beter om niets te doen.
Wij zouden tussen kerst en oud en nieuw onze slaapkamer helemaal gaan verbouwen.. Nieuwe vloerbedekking, schilderen enz. Dat hebben we nu even uitgesteld totdat we zeker weten dat alles goed is en dan komt denk ik mijn moeder of zus het nodige schilderwerk doen. (ik ben geen fan van verf op waterbasis...) en dan verder sauzen enz. zie ik wel zitten. Daar zit niets in...
Nou ik moet nu ff naar ha voor controle (lang leve in het potje piesen en wegen... ) ik heb er nog een van de oude stempel, die kijkt echt alles na wat ie na kan kijken en ik denk dat ik nu nog scherper onder controle wordt gehouden. Nou ja, we zien het allemaal wel. Maar straks weet ik dus de definitieve uitrekendatum enz,. enz. BEgin hem toch zomaar ineens ff te knijpen zeg!!! spannend!!!!

hallo dames
Nou hier heeft mijn ongi dus toch doorgezet

Ienieminie
heel spannend allemaal , snap wel dat je hem effe knijpt maar als je wat meer zekerheid krijgt voelt het mischien ook wat vertrouwder en kun je mischien wat beter genieten
Altijd leuk he als je de boel gaat verbouwen
Ik wens je heel veel succes
Spreken elkaar snel weer
doeggg
gr Quinsjen

Terug
Bovenaan