Hoi beppie,
Tjonge, heb jij even geluk!!! hahahahha. Heel veel plezier vanavond dan he?!!!
Lekker rustig aandoen, dan komt het wel goed toch? Dan kun je rustig klussen..
Quinsjen,
Ik had aan de ene kant al een beetje een voorgevoel, omdat je echt dezelfde symptomen had als bij echte ongi. Maar je weet het natuurlijk maar nooit!!! Enne hardstikke logisch dat je toch teleurgesteld bent. Je bent natuurlijk ook even bezig en zet niet alles zomaar even opzij. Je gedachten malen maar door natuurlijk. Maar je hebt gelijk hoor, als je veel moet verven enz. dan is het msischien beter om niets te doen.
Wij zouden tussen kerst en oud en nieuw onze slaapkamer helemaal gaan verbouwen.. Nieuwe vloerbedekking, schilderen enz. Dat hebben we nu even uitgesteld totdat we zeker weten dat alles goed is en dan komt denk ik mijn moeder of zus het nodige schilderwerk doen. (ik ben geen fan van verf op waterbasis...) en dan verder sauzen enz. zie ik wel zitten. Daar zit niets in...
Nou ik moet nu ff naar ha voor controle (lang leve in het potje piesen en wegen... ) ik heb er nog een van de oude stempel, die kijkt echt alles na wat ie na kan kijken en ik denk dat ik nu nog scherper onder controle wordt gehouden. Nou ja, we zien het allemaal wel. Maar straks weet ik dus de definitieve uitrekendatum enz,. enz. BEgin hem toch zomaar ineens ff te knijpen zeg!!! spannend!!!!