Heeee Quinsjen......
Nou hier het verlossende woord hoor!!! Ik ben vandaag 4 weken en 3 dagen zwanger... Ik kon gisteren toch mijn geduld niet meer op de proef stellen en wachten tot zaterdag. Zei tegen mijn mannetje, dan maar 7 euro weggegooid geld, maar ik had ineens de zenuwen. En bedacht me dus dat dat niet goed is mocht je zwanger zijn, dus maar testje gedaan en er kwam gelijk een dikke vette plus in beeld. Ik ga maar even gewoon uit van cyclus van 28 dagen, dan ben ik 14 augustus uitgerekend.
Volgend jaar dus niet op vakantie...... (mijn man moet vrij nemen in de bouwvak)...
Moet wel zeggen, dat er inderdaad wel een gedachte achter in mijn hoofd blijft hangen... Nu eerst maar eens afwachten tot alles goed is, maar aan de andere kant heb ik er ook wel vertrouwen in dat het goed is....
Hier heb je van mij zwangerstraaltjes **********************************************
Over voortekenen gesproken, ik heb een pandora armband en had gezegd, op het moment dat ik zwanger ben, dan koop ik de kinderwagen... hahahhaha en wat krijgt ik uit de zak van sinterklaas ( lees mijn schoonzus) de kinderwagen. Toen wisten we nog vcan niets, maar het is wel heel erg toevallig.....!!!!
Ik wens jou heel veel succes en ik hou natuurlijk contact!!!
(ps, je bent de eerste die het weet.... hahahahhaha We willen nu voor de eerste keer eens onze mond proberen te houden tegen de familie!!! Moeilijk hoor!!!!
Groetjes ieniemienie
(ps. had een leuke zwangerbanner, maar helaas, krijg 'm er niet op...