NOD 11 nov

Hee ienimienie

Ik ben wel benieuwd ja , of je dit keer zwanger bent
Ik hoop het zo voor je
Vorige keer waren de duivels er vroeg bij bij jou ,   dus hoop het zo
Ik zoek al iedere keer deze tropic op
Ik hoop het zo en duim voor je succes
gr Quinsjen

Heeee Quinsjen......
Nou hier het verlossende woord hoor!!! Ik ben vandaag 4 weken en 3 dagen zwanger... Ik kon gisteren toch mijn geduld niet meer op de proef stellen en wachten tot zaterdag. Zei tegen mijn mannetje, dan maar 7 euro weggegooid geld, maar ik had ineens de zenuwen. En bedacht me dus dat dat niet goed is mocht je zwanger zijn, dus maar testje gedaan en er kwam gelijk een dikke vette plus in beeld. Ik ga maar even gewoon uit van cyclus van 28 dagen, dan ben ik 14 augustus uitgerekend.
Volgend jaar dus niet op vakantie...... (mijn man moet vrij nemen in de bouwvak)...
Moet wel zeggen, dat er inderdaad wel een gedachte achter in mijn hoofd blijft hangen... Nu eerst maar eens afwachten tot alles goed is, maar aan de andere kant heb ik er ook wel vertrouwen in dat het goed is....
Hier heb je van mij zwangerstraaltjes **********************************************
Over voortekenen gesproken, ik heb een pandora armband en had gezegd, op het moment dat ik zwanger ben, dan koop ik de kinderwagen... hahahhaha en wat krijgt ik uit de zak van sinterklaas ( lees mijn schoonzus) de kinderwagen. Toen wisten we nog vcan niets, maar het is wel heel erg toevallig.....!!!!
Ik wens jou heel veel succes en ik hou natuurlijk contact!!!
(ps, je bent de eerste die het weet.... hahahahhaha We willen nu voor de eerste keer eens onze mond proberen te houden tegen de familie!!! Moeilijk hoor!!!!
Groetjes ieniemienie
(ps. had een leuke zwangerbanner, maar helaas, krijg 'm er niet op...

Geweldig ienimieni ik hoop ook voor ons dat we snel hetzelfde kunnen vertellen en heb wat straaltje gevangen.

Mijn nod is 1 januari dus ik hoop echt dat het lukt deze keer.

Groetjes Beppie

Wouw IEnimienie ben zo blij voor je
Ik vind het helemaal leuk mijn avond kan niet meer stuk
Ik weet gewoon nu niet zoveel te zeggen komt , echt omdat ik het zo leuk voor je vind
Ik wens je een super zwangerschap ,  en over 9 maanden een super baby  

Lekker bevalen in de zomer, ik heb thuis ook een kindje van  9 julli een voordeel van de zomer vond ik dat je het babytje niet helemaal hoeft aantekleden. Gewoon zo lekker in de kinderwagen leggen .  
Ik heb er ook 1 van 8 januari maar  die moest ik zoveel aan trekken.  
Nou ja iniedergeval   super  veel succes  
 Groetjes Quinsjen  

Wat ik nog effe wilde zeggen is dat ik nu 2 dagen overtijd ben
Das wel raar , we zijn wat voorzichtiger geweest deze maand , tenminste voor het zingen de kerk uitgaan,       Maar dan zou het alsnog wel kunnen  
Maar ik wacht het wel effe af , het voelt niet zo  
Ik heb wel het gevoel dat ik ongi raak want ben  erg zweterig.   (hormonen)
Pas als ik na zondag nog niet ongi ben gaat ik pas denken of ik mischien tocg zwanger ben geraakt  
Maar ja  zal wel raar zijn , vorige maanden zoveel  sperma ( ) in me gehad en niks gebeurd en nu , nou ja ik wacht het effe af  
We zijn nu bezig met een nieuw huis te kopen , en toen zei me man dan  is er wel plek voor 3 kinderkamers  
Nou ja ik houd je op de hoogte
gr Quinsjen  

Ben soms zelf wel een beetje angstig heb jij dat ook?? Je hebt 2 gezonde kinderen en dan wil je er nog een. Eigenlijk vind mijn man het zo wel goed maar hij zegt ook steeds dat een derde erg welkom is.

Soms twijfel ik wel maar dan krijg ik weer dat warme gevoel van binnen heerlijk lijkt me dat weer een kleintje in mijn buik. Mijn dochter lijkt het ook leuk die zei laatst al wanneer krijgen wij een baby mama?? Terwijl dat ze niets weet.

Maar goed mijn nod is rond 1 januari en dan maar kijken he!!! de klusweek komt er weer aan vanaf donderdag ongeveer dus dan kunnen we weer.

Wanneer ga je testen ben erg benieuwd??

hoi beppie

Wat jij hebt , heb ik ook , ik weet nu wat ik heb 2 lieve (gezonde) kinderen
Soms voel ik me ook wat egoistisch als ik zeg ik wil er nog 1bij
Maar bij mij en bij me man kriebelt het  wel nog erg , het verlangen naar nog een klein babytje is groot.  

Mijn man heeft het ook, mocht ik zwanger zijn dan zijn we heel blij,(heelblij) maar ondanks dat toch wel een beetje bang.

Het is nu zaterdag en had en woensdag moeten worden, maar ik gaat pas echt iets denken als ik de zondag voorbij ben.
Omdat ik volgens mij me eisprong ook wat laat heb gehad .  

Ik heb verder geen rare verschijnsels of zo, en zou toch na 2 kids ongeveer wel weten wat ik zou moeten voelen denk ik.
ik hou jullie op de hoogte  

en beppie veel succes met klussen , en hopen dat er snel een wondertje in je buik gaat groeien  

gr Quinsjen  

Ha beppie en quinsjen!!!
DAnk jullie wel hoor!!!! Tja, het gaat hier eigenlijk nog wel oke, heb wel zenuwen en die zullen denk ik ook pas helemaal over zijn als ik mijn kindje veilig en wel in mijn armen heb of dat is gebleken dat alles helemaal in orde is. Ik krijg dit keer ook ietsjepietje langere en geconcentreerdere echo's als normaal in academischi ziekenhuis, dus tja, als ze dan niets vinden mag ik er wel vanuit gaan dat alles goed is. Maar nu vooral ook een beetje bang voor miskraam vanwege bepaalde stress in mijn lichaam. Dus we wachten met vertellen tot nadat we het hartje hebben gehoord. Tenminste, als ik niet weer zo snel teken als de vorige 2 keren want toen kon ik het vanaf 9-10 weken al niet meer mijn gewone kleren aan....hhhhhhmmmmmm... ach we zien wel. Merk wel dat spanning er nu toch wel vanaf aan het glijden is. Vooral omdat ik nu niet meer hoef te wachten totdat ik zwanger ben. Mijn mannetje heeft trouwens wonderbaarlijk niet zoveel last van de spanningen....
Het lijkt me ook wel heel erg leuk om in die periode een kleintje te hebben. Aan de ene kant misschien door de warmte wat vervelender om zwanger te zijn, maar tja, dit jaar heb ik ook 2 keer een paar weken hitte gehad en was ik half juni uitgerekend dus dat zegt tegenwoordig niets meer. Op zich kwam het nog wel erg goed uit ook, want we hadden ook net besloten om met een aantal vrienden in september een weekje naar de ardennen te gaan. Kan ik mooi nog ff herstellen en daarna nog lekker weg. Lijkt me wel fijn als je normaal de bouwvak vakantie hebt, maar niet wegkunt...
Quinsjen, aan de ene kant hoop ik voor je dat je ongi wordt, aan de andere kant zou ik het ook erg gezellig vinden als we samen in aug 2007 zitten...
En jij natuurlijk ook beppie123, nou ja, ik zie het allemaal wel..... duimduimduim... (leg zelf maar uit waar ik voor duim....
Fijne avond nog!!!

Terug
Bovenaan