NOD 14 maart, wie doet er mee

Hoi,

Ik ben Maria, ik ben bijna 31 en wij zijn in december begonnen, dus dit is de 3de ronde voor ons. Ik heb mijn NOD op de 15de of 16de, dus het komt er al snel aan. Deze week ben ik elke ochtend misselijk geweest, gelukkig niet overgeven ofzo, dus dit maakt het wel extra spannend.

Ik ben voor het eerst hier op het forum, en het voelt nu al goed dat je dit kan delen met iemand.

Sterkte allemaal deze week!!

Hallo dames van 14 maart hoe gaat het allemaal met jullie?
Ik ben zelf wel zenuwachtig nu het allemaal niet meer zo lang duurt.
Den alleen wel dat mijn ongi woensdag gewoon komt omdat ik de ongi verschijnselen weer heb.
Ik hoop het niet natuurlijk maar we zullen wel zien.
Hebben jullie die verschijnselen ook al of niet?
Ik hoop dat er deze maand veel zwanger zullen zijn.
Dus allemaal succes ermee.
Gr liselotte

Hoi Liselotte,

Ik ben zelf niet erg zenuwachtig maar dat komt denk ik omdat ik vorige maand allerlei kwaaltjes had en bijna 100% zeker dacht te weten zwanger te zijn. Deze maand voel ik helemaal niets dus mijn ongi zal ook wel woensdag komen. Alhoewel ik niet precies weet wanneer. Na mijn miskraam is m'n cyclus iets veranderd. Ik was altijd zo rond 30/31 dagen en heb na de mk teen cyclus van 35 en 1 van 33 dagen  gehad. Ik gok dus nu op 32 dagen en dat m'n cyclus langzaam aan weer normaal wordt.

Ik ga dan ook woensdag niet meteen testen als ik nog niet ongi ben. Ik doe het deze maand ff rustig aan. Maar een beetje spannend blijft het natuurlijk altijd wel!

Hoe gaat het met alle andere "nod rond 14 maart" meiden?

x
Dile

Hallo,
Kunnen jullie de spanning nog aan ik wel haha. Ik ga vrijdag testen tenminste als de RD nog niet zijn gekomen. Ik ben uit gegaan van mijn cyclus die ik de eerste 3 mnd heb gehad 31 dagen de laatste keer was dat 41 maar ja hopen dat ik het goed heb gedaan

groetjes Iris

Hey Meiden,
Hier nog geen RD, maar ja dat kon he.Blijkbaar was mijn eisprong dan toch later dan toen ik hem gevoeld heb. En dan ga ik er dus nu van uit dat ik woensdag ongi wordt, en niet afgelopen vrijdag zoals ik eerst dacht. Ik heb nu echt al wel ongi-pijnen, dus ze gaan gewoon komen denk ik. Ik had drie dagen geleden ook een beetje heel licht roze afscheiding. Normaal gezien komen ze dan dezelfde dag, maar nu zijn we al drie dagen later en nog steeds niets. Maar ze zullen nu wel snel komen. Morgen hebben we de uitslag van de tweede spermatest, en we hopen dat die wat beter meevalt. Maar ik heb er een slecht voorgevoel over. Maar ja we wachten af. Alvast veel sterkte de komende dagen. Ik denk aan jullie.

Knuffels sita    

Hoi sita ik hoop voor je dat het deze keer raak is meid.
Ik heb zelf woensdag mijn nod dag maar ik heb die vervelende ongi pijnen al.
We zullen zien.
Je kunt alleen maar afwachten want je hebt het niet in de hand.
Dat is het erge.
Gr liselotte

Hoi Meiden!

Hoe is het met jullie? Ik heb morgen m'n nod en ondanks dat ik er deze maand niet echt op reken begint het toch alweer een beetje te kriebelen. Stom he?
Ik heb sinds vanochtend wel gevoelige borsten maar dat kan ook zijn omdat ik ongi moet worden. Gebeurt wel vaker. Gek wordt je er van!!!
Hoe is het met de rest? Jullie nod ligt ook allemaal rond deze tijd. Wie heeft er al getest?

Hou me op de hoogte!

xx
Dile

Hey meiden,

ik heb nog steeds (sinds 3 dagen nu) gevoelige borsten maar wat Dile ook zegt dat kan ook van mijn ongesteldheid komen ik ga proberen om het tot vrijdag vol te houden om niet te testen anders is het zonde van mijn testen. Ik heb voor de rest nog nergens last van, dus we wachten af .

Daantje

Terug
Bovenaan