nod 2 april

he kimberley,
ja t is me wat dit forum, ik word er niet goed van...
dus jij hebt al overgegeven?? als t goed is heb ik zaterdag of zondag de innesteldag,
ben benieuwd of ik daar nog wat van ga merken...
mijn moeder heeft wel een bloeding gehad toen haar ei ging nestelen???
maar dat hoeft natuurlijk niet!

ben je niet gewoon griep aan t krijgen ofzo?? ben je nu nog misselijk of gaat t alweer...
xx

na hoelang krijg je innestelbloed dan?maar je hoeft toch niet altijd bloed te verliezen?
nee ik ben helemaal niet grieperig ofzo..wel een beeje moeier als normaal..
ik ben echt heel erg benieuwd..heb ook last van maagzuur heel de dag..
spannend he?ben in staat om nu al een test te doen maarja dat heeft geen nut haha
hoezo ongeduldig?!

liefs kimberley

Hallo meiden

Vinden jullie het goed als ik met jullie mee aftel tot onze NOD?
Ik ben Cheetah en wij zitten in de 3de ronde voor ons eerste kindje. Mijn cyclus was in januari 30 dagen en februari 31 dagen. Dus mijn nod ligt ergens van 31 maart tot 2 april waarschijnlijk. Ik hou maar een gemiddelde aan van 30 dagen dan is mijn nod dus 1 april (hihi). Ik verwacht eigenlijk dat ik gewoon ongesteld ga worden maar ja je blijft toch altijd hopen he. Wel gezellig dat er zoveel meiden hun nod rond dezelfde tijd hebben. Ik hoop voor iedereen dat ze een positieve zwangerschapstest in handen hebben op de nod!

Hallo allemaal!

Welkom, klets maar gezellig mee! Wij zijn in ronde 2 voor ons 1e kindje!

Kimberley, hoe is ie?? Nog steeds ziek? Heb je heel veel geklust?
Wij van het weekend iedere dag, daar na zo'n beetje om de dag, dat moet toch zat zijn?? Dacht mijn ei de hele week al te voelen...was vanacht ook niet lekker, niet misselijk maar buikpijn, rugpijn, moe enz. maar hou me maar voor ogen dat ik me zwanger aan het praten ben ;-)!

Vanaf wanneer zou je iets kunnen voelen? Gezien onze eieren zo'n beetje afgelopen weekend waren?????

hoi hoi,

welkom cheetah,
dat is wel grappig hè 1 april....hihi,
laten we hopen dat het geen grapje is dan!!!!

het forum lijkt weer wat opgeknapt te zijn, ik heb iig geen last meer met het lezen en plaatsen van berichtjes...
vandaag weer van 3!! mensen die ik ken gehoord dat ze zwanger zijn!? is toch niet normaal!!!!! als ik bij de gelukkige hoor, (hoop t) dan krijgen we over een maand of 8,9,10 een enorme babyboom!!!! wel leuk.
xx

Ja inderdaad maar dan  kan je in ieder geval op  1 april van de daken schreeuwen dat je zwanger bent, gelooft toch niemand

Nog 11 dagen, en dan is het 2 april.
We kunnen dus al af gaan tellen.

Zelf ben ik niet zwanger, of er moet een wonder zijn gebeurd, want we gaan pas in augustus voor het eggie, en doen het tot die tijd met condoom.
Maar toch vind ik het spannend, want ik hoop (nog steeds) op een regelmatige cyclus.

Meiden, ik zal voor jullie duimen, dat het raak is.

Liefs Mickey

hey meiden,

daar ben ik weer,ik heb elke donderdag een lange dag,van 9.00 tot 21.00.
ben versleten.
Ik ben nog steeds echt supermisselijk,vanochtend helemaal,en toen ik de geur van de tosti van me collega rook toen ging ik helemaal over me nek..ben ook heel erg moe en ik slaap toch echt genoeg...
maar dat misselijk is het ergst..
Wij hebben het ook elke dag gedaan de afgelopen dagen,en nu weer om de dag,heb vanavond echt geen zin hoor na zo'n lange dag

nou dikke kus,
en ik hoor het wel of jullie al kwaaltjes hebben?

Terug
Bovenaan