NOD 20/21/22/23 juni

Dit zegt internet. ... maar ja je leest van alles.. en we zien wel wat waar is.
Een donkerbruine afscheiding is meestal implantatie bloeden. De kleur kan variëren van roze, rood tot licht of donkerbruin. Tijdens de innesteling van de bevruchte eicel worden de bloedvaatjes die door de baarmoederwand lopen licht beschadigd, hetgeen wat bloedverlies tot gevolg kan hebben. Meestal merkbaar als roze afscheiding op, rood bloedverlies of een licht- tot donkerbruine afscheiding. Deze bruine afscheiding vindt vaak één tot twee dagen na de innesteling plaats en het heeft deze kleur omdat het gaat om oud bloed. Sommige vrouwen zien deze afscheiding aan voor een menstruatie

Jullie maken het wel spannend Djadja en Kriebelbeestje!
Ga je op je nod testen djadja? Of wacht je tot je overtijd bent? Lastig je van die borsten doe een eigen leven gaan lijden. Ik had een dag of 4 geleden ineens allemaal gerommel in mijn borsten. Maar die doen elke maand compleet iets anders. Vorige maand toen het dus soort van raak was, had ik wel echt grotere borsten vanaf ovu. Dat heb ik nu echt nog niet. En mijn slijm is dus ook helemaal van slag. Niet echt meer of minder maar constant slijmerig van binnen, terwijl dat normaal echt anders is afhankelijk van de cyclus.
En Kriebelbeestje haha gesmolten chocola in je onderbroek, haha sorry. Gewoon beeldende fantasie. Maar ja, klinkt denk ik wel hoopvol? Ik ben altijd ineens ongesteld met veel bloed en stolsels, heb wel 1x een cyclus gehad die langzaam opbouwde met wat roze bloedverlies. Maar dat leek niet op oud bloed, laat staan chocolade. Kan je dus geen echt advies geven maar ik duim heel hard! Wanneer was jouw nod nou ook alweer? 

Kriebelbeestje : Wanneer is je NOD? Want ik heb elke maand sowieso een dag “gesmolten chocolade” op mn inlegkruisje als ik ongesteld ga worden....... Maar hoop dat als jij dat nooit hebt gehad, dit voor jou niet zo zal zijn! 
Bo-Belle : Ik ga sowieso wachten tot ik overtijd ben. Afgelopend 3 maanden wel écht op de dag af ongesteld geworden, dus als ik zondag niks heb (gesmolten chocolade ?) ga ik denk ik testen, maar wil mezelf niet gek maken.. 
Wat vervelend voor jou dat je cyclus nu zo van slag is.. Ik hoop gewoon voor jou dat alles gauw weer normaal is ❤️

Ja lastig te zeggen wanneer met NOD is want ben zo onregelmatig als de pest. Heb cyclussen gehad van 38 -134 . 2 x 38 1 x 39 Dus ga daar steeds vanuit.  Maar wanneer het echt zal zijn.??? ?‍♀️lastig irritant 

Ja lastig te zeggen wanneer met NOD is want ben zo onregelmatig als de pest. Heb cyclussen gehad van 38 -134 . 2 x 38 1 x 39 Dus ga daar steeds vanuit.  Maar wanneer het echt zal zijn.??? ?‍♀️lastig irritant 

DjaDja: bedoel je die melk achtige afscheiding?? Die had ik opeens ook niet meer.. was echt alleen do en vrij volgens mij.
kriebelbeestje & bo-Belle: wat naar dat jullie niet goed weten hoe en wat.. ik zal daar helemaal naar van worden!! Maar nog steeds duim ik ook voor jullie hoor! En zal jullie ook zeker blijven steunen! Heb ook veel aan jullie steun gehad ❤️
als ik zo lees over gevoelige borsten enzo denk ik echt hoezo heb ik dat (nog) niet??! Zover ik zie, zien ze er niet anders uit.. ja die bultjes op me tepels zijn groter en meer geworden.. maar me borsten of tepels zijn niet groter.. ook nog steeds niet gevoelig of pijnlijk.. maar zal je zien.. dan heb ik er over 2 weken opeens zoveel last van dat ik smeek om terug te gaan naar vandaag.. hahaha 

SanneStar : Dat had ik dus ook! Ook 2 dagen denk ik.. geloof donderdag & vrijdag.. Nu hoop ik toch maar ik ga mezelf niet gek maken.. 
Kriebelbeestje : Oh wat enorm klote zeg!!! En spannend en lastig ook.. kan je er wat mee omgaan? 

DjaDja: het was bij mij in iedergeval iets nieuws en denk toch misschien teken van innesteling? Heb namelijk (nog) geen bloeding gehad.. maar las dat 1 op de 3 vrouwen dat heeft.. maar denk dan miss de vrouwen die geen bloeding hebben, hebben misschien dus last van die melk achtige afscheiding?? 
Heb nu opeens mega lage onderrugpijn.. pfff.. en af en toe nog steeds krampjes en steekjes laag in m’n buik.. 
Ook merkte ik vanmiddag dat fietsen gevoelig was voor mij poes.. las dat als je zwanger bent dat het meer doorbloed is en ook allemaal dikker.. miss voelde daarom fietsen niet bepaald prettig?
morgen ga ik bellen voor een vroege pret echo.. maak me toch best zorgen omdat ze toen ook cysten op me eierstok hadden gevonden.. en wachten tot ik 10 weken ben dat kan ik echt niet volhouden. 
Merk wel dat je zoveel moet regelen.. hahahahaha.. verloskundige, kraamzorg, info avond in het Z-H, zorgverzekering op de hoogte brengen, apotheek op de hoogte brengen voor medicatie als je dat slikt.. heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders wil graag andere vrouwen helpen ❤️

Terug
Bovenaan