NOD 20/21/22/23 juni

Ik wou bijna testen net.. Mijn borsten worden iets minder gevoelig, dus denk zelf een slecht teken.. Maar voel me ook anders, alsof mn hoofd in een wolkje zit ofzo.. en ik kreeg vandaag geen hap naar binnen.. 

Begint nu echt wel spannend te worden hoor. Net zag ik wat verkleuring in mijn afscheiding maar niets noemenswaardig voornamelijk doorzichtig met iets afwijkend kleurtje gemengd. Wel meer afscheiding als gewoonlijk denk ik, ook de laatste dagen rechts naast mijn heupbot van binnen soort steekjes. Nu net wat lichte kramp in mijn baarmoeder. Verder echt geen gekke dingen maar houd mijn afscheiding nu goed in de gaten, voel het af en toe ook lopen ? echt vies. Ongesteld ben ik normaal uit het niets echt meteen.
Nog even wachten mijn smiley was 07-06 en weet erg zeker dat hij 08-06 gesprongen is, dus op zijn vroegst wil ik vrijdag wel testen maar liever pas als de menstruatie een paar dagjes uitblijft ? ik hoop nu niet dat het ineens toch doorbreekt maar we gaan het zien.
ik hoop dat iedereen snel een positieve test in handen heeft ?

Wilkindje : Herkenbaar! Ik heb nu nauwelijks afscheiding. Vanochtend wel een glibberige doorzichtige draad op mn wc papier. Niet zoveel als in de vruchtbare dagen.. Maar goed dat had ik vorige ronde ook, en toen werd ik ongesteld. Enige nieuwe deze ronde is net zoals SanneStar een melkachtige afscheiding vorige week donderdag/vrijdag/zaterdag.. Jij dan? Is het dun of juist dikker? Als ik vrijdag niet ongesteld wordt wil ik denk ik maandag testen ofzo.. 

Het is best wel veel en slijmerig, ook wel wat dikker er loopt echt een klodder uit elke keer ? bah. Ik weet niet zo goed wat ik er allemaal van moet denken, ik merk nu weer de steekjes en licht kramp gevoel aan de rechter kant. En ik heb deze hele ronde eigenlijk heel sterk het gevoel dat het wel eens gelukt kan zijn. Tegelijk probeer ik mezelf te beschermen dat het niet zo is zodat de klap minder hard aankomt ofzo. 
Ik zeg dan dat ik in ieder geval van deze ronde heel veel geleerd heb over hoe mijn cyclus werkt. Heb er nu voor het eerst ook echt zicht op gehad (1oktober pil gestopt) was steeds zo wisselend in lengte enzo. 1 juli anders afspraak bij de gynacoloog voor onderzoeken. Dit omdat ik 2 rondes terug ineens een smiley had en 2 dagen later ongesteld werd ineens een cyclus van 22 dagen, vond de huisarts ook niet normaal. Die ervoor was 42. 
Ik hoop het maar kan ook niks zijn ?

DjaDja: ach meis, dat zegt toch nog niets. Ik heb het gister ook gedaan niet eens met ochtendurine weet niet wat ik dacht. Slaat nergens op, we moeten gewoon wachten tot de nod en dan eens zien. Het kan nog altijd wel zo zijn, ik zat ook nog heel ver voor mijn nod, deze is vrijdag of zaterdag pas ?

Wilkindje : Oh jij had stiekem er ook al een testje tegenaan gewaagd en negatief? Ik dus ook net.. Vrijdag/zaterdag ook mn NOD.. 
Irritant hè dat ik nergens anders meer aan kan denken.. ?

Terug
Bovenaan