NOD 20/21/22/23 juni

Qua vaginale slijm; bij mij was het dus eerst melk achtig en word met de dag dikker en vind het elke dag in m’n slip.. me schaamlippen voelen nog steeds erg vochtig, alsof je bent doorgelekt met een tampon.. en voor de maand verband gebruikers voel je dit altijd en dan weet je gewoon nu is ie “vol” en moet ik even verwisselen. Krampen heb ik nog steeds.. heel laag in me buik en steken aan de rechter kant.. volgens de vk is dit normaal en hebben veel mensen dit, gebeurt al op het begin met innesteling en daarna blijf je t houden omdat je baarmoeder met de dag groter word.. 
hoop dat jullie hier iets aan hebben?

DjaDja: ja ik had ze gehaald en dacht na het positieve verhaald van SanneStar laat ik het eens proberen ? weet ook wel dat het veel te vroeg zou zijn, maar het waan sterker als ik ? nu gewoon wachten zoals ik al zei en hopen. 
SanneStar: steken rechts zou dus positief kunnen zijn ? geen bloed is goed zullen we maar zeggen, voelt wel alsof ik ongesteld ben maar is echt alleen maar vocht.

Hoi dames,
Ik heb aanstaande zaterdag/zondag NOD.
Heb totaal geen verschijnselen of kwaaltjes ofzo, dus verwacht niet veel goeds.
Vorige week had ik veel afscheiding. Niet zoals rond de eisprong doorzichtig draderig maar meer wit en plakkerig. Nu nog steeds wat witte afscheiding maar lang niet zo veel meer.
Vind het ook elke maand weer spannend...

wilkindje: ja zoals ik t bij jou lees is het precies zoals ik ook had.. steken/krampen onderbuik en rechts en indd steeds denken dat je ongesteld bent en daarom 100x naar de wc om te kijken of t zo is ? ik duim echt voor jullie!! 

Wilkindje : Jou verhaal lijkt wel op die van SanneStar ? hoop voor je dat je het weekend goed nieuws hebt voor ons ?
Mijn borsten worden ineens minder pijnlijk.. weird. Soms ben ik er zo klaar mee dat het elke maand weer hetzelfde liedje is, je wacht.. en niks weet tot je NOD maar wel jezelf gek maakt. Door de negatieve test van vanmiddag verwacht ik gewoon vrijdag ongesteld te worden.. ?

DjaDja: naar je tieten kijken en voelen en alles hoeft niets te betekenen he.. ik heb nu pas een beetje aan de zijkanten (kant van de oksels) een beetje soms van oei dat is gevoelig.. wou vandaag een bh aan doen en dacht meteen nee uit dat ding! Voelt niet goed! Dus maar me sport bh aan gedaan en dat gaat gelukkig wel.. zit alleen geen beugel in dus even kijken of dat geen kwaad kan..? Weet iemand dat of je met je zwangerschap nog steeds beugel bh’s moet dragen?? 
Probeer het een beetje los te laten en als je er wel mee bezig bent doe het op een positieve manier.. ik ging zelf op een positieve manier een beetje er mee bezig zijn van stel ik ben zwanger wat heb ik allemaal nodig? Heb toen al een kinderwagen uitgezocht enzo.. hahaha en dat scheelt me nu ook! Hoef ik niet meer naar te kijken hoef het straks alleen nog maar te bestellen ? heb al veel dingen geregeld hoef alleen nog te kijken naar kraamzorg.. vrijdag komt moeders voor moeders langs om alles uit te leggen en een test bij me te doen om indd te kijken of ik zwanger ben.. nou daar twijfel ik niet aan na die knal test.
echt lieve meiden ik blijf jullie steunen! En niet alleen deze maand maar ook als t nodig is net zo lang tot jullie een positieve test hebben. ❤️

Terug
Bovenaan