Hi dames,
Ik schrijf hier ook graag even mee! Ik merk dat ik het wel een beetje lastig vind om alles bij te houden in alle topics. Ik verwacht mijn NOD begin volgende week. Althans, daar ga ik nu van uit. Ik zit nu op dag 92 van mijn cyclus. Maandag 10 en dinsdag 11 juni had ik echt knalpositieve ovulatietesten. Het was ook voor het eerst dat ik positieve testen had. Ik had per toeval die maandag een ovulatietest gedaan omdat ik veel afscheiding had en dat eigenlijk nog nooit zoveel heb gehad. Dinsdag 11 juni heb ik ook een echo gehad bij de gynaecoloog en die zag ook veel slijmvlies. Die dag had ik nog steeds een positieve ovulatietest en woensdag niet meer. Ik denk dus wel echt dat ik mijn ovulatie gehad heb. We zijn bezig vanaf januari maar eigenlijk is dit pas de derde ronde, omdat ik nu al 3 maanden niet ongesteld ben geworden.
Al met al voel ik me 'anders'. Ik ga er niet vanuit dat het raak is, (omdat er ook pcos is vastgesteld en uberhaupt volgens mij nog niet eens een innesteling geweest kan zijn) maar ik heb enorm gevoelige borsten (vooral mijn tepels) en dit houdt nu echt al een aantal dagen aan. Daarnaast heb ik de afgelopen 2/3 dagen een soort 'trekkend' gevoel gehad onder in mijn buik (links). Niet pijnlijk, maar wel gevoelig en als ik me er op focus dan is het echt aanwezig. Vandaag voel ik het overigens niet meer. Ik slaap héél slecht de laatste dagen. Ik kan het gewoon niet zo goed beschrijven, het voelt gewoon anders dan anders. Misschien komt er ook wel een 'hele' heftige menstruatie aan ofzo omdat ik al zo lang niet ongesteld ben geweest, maar ik ben al sinds ik me kan heugen heel licht ongesteld en ervaar nooit klachten voor of tijdens mijn menstruatie behalve wat opgezette borsten dus ik heb ook niet echt vergelijkingsmateriaal.
Ik heb a.s. dinsdag weer een afspraak bij de gynaecoloog. Ik hoop dus voor of op dinsdag te kunnen testen, maar als ik maandag en dinsdag een positieve test had, dan is mijn ei zeker pas op woensdag gesprongen of dinsdagavond/nacht. Ik heb volgens mij eind van de ochtend of begin van de middag getest haha.
Sorry, ik moest dit even van me afschrijven haha! Ik hoop voor iedereen die nog moet testen dat ze een positieve test in handen krijgen!