NOD 20/21/22/23 juni

Ik droeg voorheen altijd voorgevormd met beugel. Ik heb bij m’n eerste zwangerschap veel sportbh’s gedragen. Later vond ik voorgevormd zonder beugel. Sindsdien draag ik niets anders meer. Vind het nu zo verschrikkelijk, die beugels?
Moet ik wel bij zeggen; met een cup b, eind zwangerschap c, heb ik geen hele grote maat. Zou me voor kunnen stellen dat dit anders draagt voor dames met meer boezem.

Heb trouwens mn nod pas 27e, maar ik geloof dat de nod juni steeds leer verlaten word. Dus ik lees/schrijf hier even mee.

Ik heb net getest en negatief?? mm nog is zo pas mar voelde me zo belaberd dat niet kon laten! Blijf nog klein beetje hoop houden dat te vroeg getest heb mar ja waarschijnlijk word hem ong 

Coraliene: ach meis, ik lees net terug en zie dat je hebt aangegeven de nod pas 23juni te verwachten. Dat deze test negatief is wil helemaal nog niks zeggen, er zijn zelfs mensen die pas na dik een week na de nod positief testen, 4 dagen ervoor is echt niet voor iedereen. Probeer nu af te wachten tot je nod en test dan nog eens ☺️
Mij hoop dat je toch snel een positieve test in handen hebt. X

Hi dames,

Ik schrijf hier ook graag even mee! Ik merk dat ik het wel een beetje lastig vind om alles bij te houden in alle topics. Ik verwacht mijn NOD begin volgende week. Althans, daar ga ik nu van uit. Ik zit nu op dag 92 van mijn cyclus. Maandag 10 en dinsdag 11 juni had ik echt knalpositieve ovulatietesten. Het was ook voor het eerst dat ik positieve testen had. Ik had per toeval die maandag een ovulatietest gedaan omdat ik veel afscheiding had en dat eigenlijk nog nooit zoveel heb gehad. Dinsdag 11 juni heb ik ook een echo gehad bij de gynaecoloog en die zag ook veel slijmvlies. Die dag had ik nog steeds een positieve ovulatietest en woensdag niet meer. Ik denk dus wel echt dat ik mijn ovulatie gehad heb. We zijn bezig vanaf januari maar eigenlijk is dit pas de derde ronde, omdat ik nu al 3 maanden niet ongesteld ben geworden. 
Al met al voel ik me 'anders'. Ik ga er niet vanuit dat het raak is, (omdat er ook pcos is vastgesteld en uberhaupt volgens mij nog niet eens een innesteling geweest kan zijn) maar ik heb enorm gevoelige borsten (vooral mijn tepels) en dit houdt nu echt al een aantal dagen aan. Daarnaast heb ik de afgelopen 2/3 dagen een soort 'trekkend' gevoel gehad onder in mijn buik (links). Niet pijnlijk, maar wel gevoelig en als ik me er op focus dan is het echt aanwezig. Vandaag voel ik het overigens niet meer. Ik slaap héél slecht de laatste dagen. Ik kan het gewoon niet zo goed beschrijven, het voelt gewoon anders dan anders. Misschien komt er ook wel een 'hele' heftige menstruatie aan ofzo omdat ik al zo lang niet ongesteld ben geweest, maar ik ben al sinds ik me kan heugen heel licht ongesteld en ervaar nooit klachten voor of tijdens mijn menstruatie behalve wat opgezette borsten dus ik heb ook niet echt vergelijkingsmateriaal.
Ik heb a.s. dinsdag weer een afspraak bij de gynaecoloog. Ik hoop dus voor of op dinsdag te kunnen testen, maar als ik maandag en dinsdag een positieve test had, dan is mijn ei zeker pas op woensdag gesprongen of dinsdagavond/nacht. Ik heb volgens mij eind van de ochtend of begin van de middag getest haha.

Sorry, ik moest dit even van me afschrijven haha! Ik hoop voor iedereen die nog moet testen dat ze een positieve test in handen krijgen!

Sannestar ik moet ff inhaken!
Gefeliciteerd met de zwangerschap! Nu is het zo... ik had jouw anderr topic gelezen over de afscheiding, en sinds gisteren had ik dat ook, heel erg! Vandaag ook nog! Dus ik dacht ik ga gewoom proberen te testen nu net dus!
Ik had een earlytest en een ovu test liggen. Ovutest was KNALpositief dus ik deed met dezelfde urine een zw test..... en hij is echt suuuuuper licht positief!!!!!!! Omg ik kan het nog niet geloven hoor!!!!!!!! Morgen ff met ochtendurine! 

Kaboutertje: ohh wat fijn voor je!! Heb je getest voor/op/na je NOD? Dus van mij al voorzichtig gefeliciteerd! 
Coraliene: wat naar dat je een negatieve test in handen hebt gehad! Hoop toch dat ie nog positief gaat worden voor je! Niet iedereen maakt genoeg hcg aan en kan voor de NOD testen. Gewoon nog even geduld en probeer positief te blijven!
kriebelbeestje: denk toch dat je ongesteld bent/wordt hoor.. las dat innesteling bloeding niet langer dan 3 dagen duurt.. sterkte ermee meid!
De rest bedankt voor jullie antwoord qua bh.. draag dus nu een sport bh en dat zit gelukkig lekker en goed! Heb zelf ook (helaas) niet zulke grote borsten.. B cupje maar merk gewoon dat die B cupjes niet meer lekker zitten.. 

Terug
Bovenaan