NOD 20/21/22/23 juni

Oke bah, nogsteeds veel afscheiding, net maar eens van binnen gevoeld en voelt erg vochtig ? normaal hoor het nu droger te worden toch in de aanloop naar menstruatie. Het is dik en aftersun achtig.
verder vanacht iets geks, voelde ineens alsof er een balon opblies in mijn baarmoeder en plopjes. Heb nu nogsteeds steekjes rechts en in mijn baarmoeder. Normaal ook alleen steekjes rond mijn navel voor ik ongesteld word dat heb ik nu niet ?
goede hoop dus maar ook erg bang dat het toch niks is of innesteling niet goed gaat ofzo ? nog even afwachten dit weekend.

Zeeuws-meisje : Wat bizar zo'n enorm lange cyclus maar wel fijn dat je onder behandeling bent! Ik ben heel benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld voor jou
Kriebelbeestje : Hoe is het nu met jou?
SanneStar : wat grappig dat je al zo enorm snel zoveel symtonen hebt en je bh's niet meer lekker zitten etc :))
Wilkindje : Wil je niet énorm graag testen?? 
Hier nogn 2 dagen tot mn NOD. Ik ben reuze benieuwd, ik heb wel enorme trek in lekkers.. Maar wat normaal echt enorm typerend is, zijn onderhuidse pukkels. Die heb ik nu nog niet. Terwijl ik ze tegenwoordig met mn ei heb en met mn ongie. Mar die negatieve test van gisteren blijft in mn hoofd.. Ook al weet ik dat mn collega pas na een week positief testte en daarvoor ook negatief.. Het kan dus nog alle kanten op. M'n tepels zijn nog wel gevoelig, maar geen kleurverschil of aders..

Hallo allemaal, ik ben nieuw maar na 2 dagen erg veel gelezen te hebben haak ik ook nog even in bij deze post. Dus hierbij (verbeter me alsjeblieft als ik info vergeet te vermelden  )
28 juni – Linced – 36 jaar – ronde 1 – 1e kindje

djadja  Nog steeds bruine afscheiding/ of bruin ongesteld? Weet het niet. Geen buikpijn ofzo nergens last  van. Heb ook geen tampon nodig, want verlies minimaal. Afwachten dus 

DjaDja: ja ik wil heel graag testen maar na die test van maandag durf ik niet meer ? probeer nu echt nog te wachten tot mijn nod geweest is. Had wel een ovulatietest geprobeerd vanochtend van de clearblue maar geen smiley ? dacht als die het wel geeft durf ik al te testen. Nu nog maar wachten dan, gelukkig ging vandaag heel snel.
SanneStar: het lijkt ook allemaal echt anders maar ik ben zo bang dat het toch niets is. Ookal heb ik daar ook niet echt een reden voor om dat nu te denken. Ben gewoon bang dat het niet zo is of niet goed plakt ofzo waardoor ik toch nog ongesteld word. We wachten.

Nu snap ik inderdaad waarom dat andere topic zo rustig is!
Mijn NOD is alleen pas rond 29 juni, dus wel een stukje later dan die van jullie.
SanneStar wat snel dat je daar nu al last van hebt. Misschien ook wel een soort fijne bevestiging? ?
DjaDja dat kan natuurlijk ook nog later komen. Nog heeeeel eventjes wachten en dan weet je misschien meer.

Terug
Bovenaan