NOD 23 april

Hallo meiden,

Hoe gaat het ermee ?   Weet iemand of je al voor je NOD positief kunt testen ?
Ik wacht wel af hoor, maar ben wel erg nieuwsgierig of het kan. De laatste dagen voor mijn NOD kan ik haast nooit afwachten. Duurt lang !!!

Ik heb veel honger en een rommelig gevoel in mijn buik en vanmorgen een ongi gevoel.

Groetjes

Hoi

Ik dacht ik kan niet langer wachten en sommige testen een paar dagen ervoor en krijgen ook wel een positieve uitslag. Ik kocht een twee testen en ik dacht even een gokje te wagen. Maar ja het was niet duidelijk. De horizontale streep was er maar die verticale was erg onduidelijk. Je zag wel wat maar het was zo onduidelijk. Voor mij was die niet duidelijk genoeg. Te vroeg testen kan ook onduidelijkheden aangeven dan weet je nog niet waar je aan toe bent. Ik wacht nu met testen tot maandagmorgen als ik wakker word. Voor de rest blijft het hetzelfde. Geen veranderingen. Bij jullie dan dames.

Groet Sharine

hey dames,
hier ben ik weer, ben een tijdje ziekjes geweest... griepje ofzo..
maar vandaag toch nog even een testje gedaan, je weet wel die ultra gevoelige en niet van de romed maar de matcare...
wel weer een streep niet super dik ofzo maar toch..
maar ik weet dat het niets betekend want ik moet toch mijn nod afwachten...
maar ik kon het niet laten...

groetjesss,
vind t wel erg spannend worden!! leuk om te lezen hier!!

wachten wachten wachten, als je hier geen geduld leert hebben dan weet ik t ook niet meer.....mijn buik is net een ballonnetje, zit helemaal vol lucht! zit te twijfelen of ik een test ga doen...of toch nog maar even....... WACHTEN
voor iedereen hiero!!
Groetjes sjnoebelke, NOD zondag.

He meiden,

Nou helaas ik ben ongesteld geworden. Ik baal heel erg, had echt gedacht na de miskraam weer zwanger te zijn, was de vorige keren ook zo namelijk. Vanaf nu reken ik helemaal nergens meer op bah wat voel ik me shit. Ik ben afhankelijk van hormonen, dus ben nu alweer bezig met wanneer wer clomid slikken, fm, lab prikken enz enz. Je bent er toch meer mee bezig. Ik hoop dat het wel snel weer gaat aanslaan, de 1e keer was direct raak! En dat we niet verder in de mmm komen. Succes met testen.

Gr.

Hey Mayke,

Wat vervelend zeg !!
Het is ook elke keer weer zo'n teleurstelling als je ongi wordt.
Je lichaam houd je ook elke keer voor de gek he?
Nou ik hoop dat het de volgende ronde raak is voor je.

Morgen is mijn NOD en ik voel nog niks. Gisteren had ik wel ongi krampen en mijn maag  was erg van slag.

Groetjes Yvonne

Dag meiden,

Wat word het toch spannend he voor ons. Nu stond ik vanmorgen voor de spiegel en ik zag dat mijn aders bij mijn borsten zichtbaarder word. Allemaal blauwe lijnen de tepels worden wat gevoeliger. Verder absoluut niet het gevoel dat ik ongi moet worden mijn gevoel blijft nog steeds hetzelfde.
Hoe gaat het bij jullie meiden.

Groet Sharine

Hey Sharine, dat heb ik ook! Blauwe aders, ook een rond mijn tepel. En heb ook niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Maar ja, ik heb het wel vaker gedacht dat ik zwanger was, dus nog maar even afwachten.

Veel liefs Yvonne

Terug
Bovenaan