NOD 23 april

Dag meiden

Gisteren had ik wat last van pijn onderin de rug maar daar heb ik nu op dit moment geen last meer van. Borsten beginnen wat gespannen te worden. Af en toe steekjes onderin de buik. Ja ik snoep wel veel, maar dat heb ik altijd voordat ik ongi word. De kwaaltjes zeggen mij niet zo veel omdat ik die ook krijg als ik wel zwanger ben. Mijn gevoel is nog steeds hetzelfde.

Groet Sharine

Je hebt helemaal gelijk, als je  op elk "kwaaltje"  let ben je elke ronde gewoon zwanger.
Er is altijd wel iets waardoor je denkt dat het raak is.
Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn. Dat is ook wel moeilijk en als je weer ongi wordt is het best wel een teleurstelling.
Dus afwachten maar he?!

Groetjes Yvonne
NOD 22 april, 6e ronde, 1e kindje

Hallo allemaal,

Ik wilde me ook even aanmelden, mijn nod is of 21-22 april. Ik heb in het paasweekend mijn eisprong gehad. We gaan voor een 2e kindje en we gebruiken daarvoor hormonen, clomid wel te verstaan. Dit is mijn 2e kuur, de 1e was ik direct zwanger, maar dit liep uit tot een miskraam helaas. Ik hoop op een dubbele kans, want er groeide 2 eitjes. En je blijkt meer vruchtbaarder te zijn na een miskraam dus we zullen zien.
Ik kan nog niet echt iets voelen, af en toe iets gevoelig in de onderbuik.
Succes allemaal met de laatste "loodjes".

Gr. Mayke

hey meiden
mijn nod is 24 april. voor ons is dit ronde 14. nu hoop ik dat het eens een keer raak is. ik heb ook elke keer weer van die pijnlijke borsten. dan hoef je er maar naar te kijken dan doen ze al pijn. en dat begint al 1 week voor nod. maar zo te zien ben ik gelukkig niet de enigste. meiden allemaal heel veel succes.toy toy toy.
liefs duufke

Ja dat had ik ook maar dan met soepknapperballetjes!!!!!
Nou, de laatste week is ingegaan....ik voel nog steeds niks...maar ook geen ongigevoel!!
jah, wel snel geirriteerd, maar dat link ik nou niet meteen aan een zwangerschap! zullen de spanningen wel zijn.. af en toe wel buikpijn en gevoelige tepels, maar niet heel erg ofzow....k weet t ook niet. we wachten maar gewoon af! kan niet wachten tot t zondag is!! dan ga ik mischien mijn eerste test doen. vorige keer was niet nodig, toen vertelde de RD's me wel genoeg.....
Hoe is t met jullie allemaal??
voor jullie allemaal!!
Groetjes Sjnoebelke

huh!?
waar is dat berichtje waar ik eigeluk op reageerde met die kreopoek!?!?!?!?

ow muts ben ik!!!
ik zie t al....de vorige pagina.....
Pfffff, is dit ook een zwangerschapskwaal of zou t een wachten-op-NOD-kwaaltje zijn..

Hallo !

Haha, nou ja ik weet niet of  het een zwangerschapskwaal is of NOD-kwaal. Bij me zelf weet ik het al niet, dus maar ff afwachten. Het is wel lekker spannend zo!!

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan