NOD 23 april

Hoi allemaal,

Een eerste berichtje van mij. Tweede ronde on zwanger te raken van ons eerste kindje. Ook ik zie overal tekenen. Mijn nod is de 24e en heb al een par dagen een opgeblazen buik...op een manier dat het pijn doet als je te veel ineen gedoken zit....hmmm zal wel spoken zien (voelen) :)  

He Snjoebelke

Raar he van die kroepoek van mij en die knapperballetjes van jou!
Heb verder helemaal nergens last van behalve van steken onderin mijn buik maar dat zal wel met mijn ongi te maken hebben.
Ook had ik gister een paar keer hele felle scherpe buikkrampen heb ik ook als ik ongi moet worden dus we zullen zien.
Nog 4 dagen wachten voor mij.

Liefs Petra

hoi allemaal!

nou, nog vier dagen voor mijn nod! ik voel me al een paar dagen 'anders' en niet zo fit. maar ja, dat kan ook van de rd komen! voel steken in mijn borsten, last van buikpijn en moe..... ook mijn vriend zei gister jee wat doe je toch raar! We wachten af!

oja, ben ineens vies van tandpasta! bah, werd er gister echt misselijk van. mijn vriend ging weg en gaf mij een kus. hij had net zijn tanden gepoetst. Ik was aan het eten, maar hoefde meteen niet meer...... en vanmorgen ging het met tandenpoetsen ook niet echt geweldig.. zou het? ik probeer geen hoop te hebben, te vaak teleurgesteld....

We houden elkaar op de hoogte en ik duim heeeeel hard voor ons allemaal!

Imme xx

Hallo Meiden!!

Hoe gaat het vandaag ??

Imme,   jouw kwaaltjes komen me bekend voor. Vanaf gisteravond heb ik buikpijn en af en toe steken in mijn buik. Ik slaap gigantisch veel en ben humeurig. Ik eet ook erg veel de laatste dagen ook als ik eerst nog geen honger had. k hoop echt dat het deze ronde raak is en dat het geen NOD-kwaaltjes zijn.

Spannend, nog maar 3 dagen......

Veel Liefs, Yvonne

NOD 22 april, 6e ronde, 1e kindje

Dag dames

Hier ben  ik ook weer. Over 4 dagen het word toch wel erg spannend allemaal. Het is toch wel raar op dit moment heb ik geen ongi klachten meer. Vanmorgen was ik aan het koffie drinken met mijn man en ik kreeg opeens een misselijk gevoel dit duurde maar eventjes. Ik was aan het muziek luisteren en er was een soort muziekje waarvan ik opeens een gevoel kreeg dat ik emotioneel werd. Raar hoor. Maar ja het blijft afwachten. Succes Dames

Groet Sharine

hoi Sharine

Dat emotionele gevoel dat ken ik wel.
De afgelopen dagen kan ik om de raarste dingen wel janken.
Bij simpele tv series of als er op mijn werk iets niet lukt of ik krijg een vervelende klant.
Thuis huil ik wel bij de tv maar bij een klant natuurlijk niet,maar het kost me wel erg veel moiete dan om niet te huilen.

Maar ik denk dat het bij mij het ontpillen is ofzo want ik had het ook toen ik net stopte met de pil.

liefs petra

hoi dames,

krijg steeds meer last van mijn buik, echt onzettende ongigevoel. Ook steken mijn borsten steeds vaker. en heb last van dunne ontlasting, ben al 3 keer gegaan,maar steeds beetje dun maar wel heel weining.

Verder beetje slap en geen honger....

Imme xx

Hallo allemaal,

Ook mijn NOD dag komt er bijna aan. Wij zijn in de eerste serieuze ronde bezig voor ons eerste kindje.

Alles is dus erg spannend en ben erg benieuwd, heb wel ontzettend moeie benen zoals bij iedere ongi dus waarschijnlijk is het niet raak. Nog een paar dagen en dan weten we het allemaal.

Succes

Terug
Bovenaan