NOD 23 sept

Herkenbaar,
Elke keer als ik dacht dar ik zwanger was doordat ik vanalles voelde was het eigenlijk toch niet.
En elke keer dat ik zwanger was voelde ik niks tot 1 dag voor mijn nod.
Dus heb er een hard hoofd in ??
 
Hoi allemaal. Hier ook een hard hoofd haha. Ben wel echt verkouden aan het worden pff. Maar idd helft van gevoelde symptomen is ingebeeld geloof ik. Ben moe en chagrijnig.  Maar dat ben ik normaal ook lol. Heb idee dat borsten gevoeliger zijn maar kan ook inbeelding zijn. Dacht vanmorgen iets licht rozigs te zien bij plassen :(( Zou ergens in weekend menstruatie moeten krijgen. Zou wel erg vroeg zijn nu. Ik wacht het maar af bah
 
Zeker spannend bij iedereen. Bij neemt de gevoeligheid in borsten toe en inmiddels met vlagen misselijk. Verwacht dat het raak is  maar hopelijk blijft het dan ook zitten. Misschien toch maar een testje meenemen deze week :) 
Iemand al een test gewaagd? 
 
Ik denk dat ik de 22e test, we gaan dan een dagje naar de efteling en nav de uitslag weet ik of ik wel in de achtbanen kan of niet haha
 
Gebruiker: het kan alle kanten nog op.  Ik testen 2 dagen voor mijn nod al mijn zwangerschappen nog negatief en op mijn nod positief ?
 
Terug
Bovenaan