pff nou weer een dag voorbij he...
Ben vadaag ook lekker druk geweest met tuin,schoonmaken, administratie en met mijn dochtertje van 2...
ben net klaar met administratie.
Weer is het vanavond heftig aanwezig in mijn buik, geen pijn maar een vervelend zeurend gevoel die je niet weg kan denken door druk te zijn met andere dingen (lukt met ongi wel)
Overdag ging het allemaal wel heb ik weinig tot niks van gevoeld maar vanavond is het in alle aanwezigheid aan het zeuren.
De laatste 2 nachten spook ik ook om, dit ben ik niet gewend van mezelf!! Ik slaap meestal in 1 ruk door (mits dochtertje wakker word wat gelukkig zelden gebeurd)
Ben wel moe dus daar light het niet aan.
Te druk in mijn hoofd? mh nou ja ik lees tot mijn ogen dichtvallen(kleine 10 min) en dan snel licht uit en slapen maar.
Jongens zou het dan toch zo zijn??
Ik weet het ik ben er teveel mee bezig deze maand (ronde 8) Ben ook ietwat verslaaf aan dit forum geraakt

kijken wat er bij jullie allemaal gebeurd....pffff...
zit gewoon al p0aar x te denken sinds gister om al te testen...nou ja dat is toch absurd!! dat kan nog helemaal niet!!!!!!!
Geduld is ene schone zaak!!!!!!
Ps Allemaal welkom erbij hoor samen staan we sterk, laat het virus ons ook maat besmet hebben!!!