NOD 26 augustus.

Hm het er niet mee bezig zijn lukt niet echt. Ik had het me serieus voor genomen het deze maand niet te doen maar, HET LUKT NIET. Heb af en toe nog steeds ferme steekjes onder in mijn buik en mijn darmen doen nog steeds niet leuk mee. Gisteravond voelde ik me niet lekker was wat misselijk en kreeg een zweetaanval maar, ik had het niet warm. Dit heb ik nog niet weer gehad dus mischien toch een klein griepje of zo. We wachten wel weer af nog 7 daagjes.

Liefs Linda

hoi

als ik het goed heb is mijn nod 31 augustus spannend zeg
ik heb sinds vandaag plakkerige afscheiding (sorry niet zo fris om te zeggen) maar toch wel een goed teken heb net namelijk gelezen dat je dan vruchtbaar bent! dus maar weer klussen vandaag

we klussen echt veel deze maand

nu heb ik ook al de hele tijd last van verkoudheid, hoofdpijn, harde buik, en het rommelt vooral erg in mijn buik, zou het al zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn??
dit is namelijk ronde 1 voor ons dus heb nog niet zo heel veel ervaring met dit soort gevoelens.

weet iemand dit? omdat mijn nod pas 31 aug is??

alvast bedankt, x jolanda

Hoi hoi,

Pas ik er nog bij op het bankje? NOD op 23-8...spannend!!!
Het is voor ons de eerste keer.
Ik heb wat last van m'n borsten en voel krampjes in m'n onderbuik. Ik ben bang dat mijn hoofd me voor de gek houd...en dat ik woensdag gewoon ongesteld ga worden.

Ach, ik moet niet zeuren, volgende maand een nieuwe ronde.

Toch krijg ik het niet uit m'n hoofd!

Sterkte allemaal

Liefs

pff nou weer een dag voorbij he...

Ben vadaag ook lekker druk geweest met tuin,schoonmaken, administratie en met mijn dochtertje van 2...

ben net klaar met administratie.
Weer is het vanavond heftig aanwezig in mijn buik, geen pijn maar een vervelend zeurend gevoel die je niet weg kan denken door druk te zijn met andere dingen (lukt met ongi wel)

Overdag ging het allemaal wel heb ik weinig tot niks van gevoeld maar vanavond is het in alle aanwezigheid aan het zeuren.

De laatste 2 nachten spook ik ook om, dit ben ik niet gewend van mezelf!! Ik slaap meestal in 1 ruk door (mits dochtertje wakker word wat gelukkig zelden gebeurd)
Ben wel moe dus daar light het niet aan.
Te druk in mijn hoofd? mh nou ja ik lees tot mijn ogen dichtvallen(kleine 10 min) en dan snel licht uit en slapen maar.

Jongens zou het dan toch zo zijn??
Ik weet het ik ben er teveel mee bezig deze maand (ronde 8) Ben ook ietwat verslaaf aan dit forum geraakt :)kijken wat er bij jullie allemaal gebeurd....pffff...

zit gewoon al p0aar x te denken sinds gister om al te testen...nou ja dat is toch absurd!! dat kan nog helemaal niet!!!!!!!

Geduld is ene schone zaak!!!!!!

Ps Allemaal welkom erbij hoor samen staan we sterk, laat het virus ons ook maat besmet hebben!!!

ps ik had na eisprong dikke afscheiding en nu sinds vandaag veeeel afscheiding....

voortekenen van ongi?

klachten : moe
                               prikkelbaar(best wel erg zeg maar)
                               zeurend gevoel baarmoeder met pieken in avond sinds gister
                               plus zoals boven beschreven
                               soms spaans benauwd (maar ja onweert af en toe ook deze week  
                               allen heb dit dagelijks met pieken sinds vorige week

pijn in borsten en misselijk emotioneel heb ik niet...aders ook niks meer als anders

He allemaal,

Hier is er nog eentje met vage klachten.

Gister geen honger. Ik heb over de dag gezien 3/4 pizza gehad (normaal kan ik zkeer een hele op) en 2 crackers en 2 pistoletjes. Dit is erg weinig voor mij. De pizza ging mij op een gegeven moment tegenstaan en toenben ik maar gestopt. Ik had geen trek meer. Anders kan ik zelfs als ik misslijk ben nog eten.
Ook heb ik al 2 dagen een vaag gevoel in m'n onderbuik. Afgelopen nacht rond een uur of 2 was het een beetje pijnlijk (we waren op stap, daarom was het zo laat).
Ik ben echt bang dat ik mezelf voor de gek houd. M'n NOD is 28 dus nog ongeveer 8 dagen wachten!!!!!!!!!!!!!!

Elora hoe weet je nou dat je baarmoeder laag zit???

Succes allemaal,
Yogo

hoe ik weet dat mijn baarmoeder laag zit??

zelfonderzoek....
inwendig dus via je vagina kan je je baarmoeder mond voelen, de ene x beter als de andere x (volgens mij het beste als je vruchtbaar bent dan zakt ie nml wat)

Meestal na eissprong zit ie hoger en kan ik m maar net met topje van vinger aanraken..en nu dus niet nu kan ik m rondom voelen....

dus tja of het een teken is weet ik ook niet......

ps op advies van gyn moet ik zelfonderzoek doen in vagina naar afscheiding (als draderig is tussen je vingers en je kan er draadjes van trekken dan ben je vruchtbaar)
gr elora

Hallo,

Ik wil me ook graag bij jullie clubje aansluiten

Ik zit in ronde 5 en mijn NOD is 30 augustus. (1e kindje)

Ik heb verder nog geen klachten, vorige ronde had ik echt het gevoel
dat   het raak was, zere tepels, kramp in mijn onderbuik en moe (
dit heeft 1 1/2 week voor mijn NOD plaats gevonden)

Je weet het dus gewoon nooit zeker...........

groetjes

Terug
Bovenaan