NOD: 27 januari, wie kletst er mee?

Hey.

Mijn NOD is 26 januari.
27 januari ben ik jarig en hoop op een heeeeeeeeeeeeel leuk verjaardagscadeautje.
Succes hoor allemaal.

Groeten van Miena.

Hoi WY

Ik heb je vorige x ook in de gaten gehouden én met je meegeleeft.
Mijn NOD is (waarschijnlijk) ook 27 januari.
Mijn cyclus is nog erg onregelmatig (en lang!) dus ik hoop eigenlijk op een eerdere NOD of op een positieve test natuurlijk .

Ik had donderdag het idee dat ik iets voelde (ei sprong??) en heb sinds vrijdag lichte ongi krampen ?????? Ik zit nu op dag 24 dus dat zou het nog niet kunnen zijn (vorige cyclussen waren rond de 44 dagen)

We klussen in iedergeval lekker door  en wachten maar af!

Gezellig hoor om elkaar zo op de hoogte te houden zo naar eind januari toe!

Liefs Jessy

hoi ik ben Carina (28 jaar)

ik woon in Veldhoven en we gaan ook proberen ons wondertje te maken.
dit wordt de eerst cyclus zonder pil, dus weet nog niet of het regelmatig is.
ik was vroeger wel erg regelmatig, kon de klok er op gelijk  zetten. altijd op maandag tussen 2 en 3 'smiddags. hahaha

ik hoop dat het snel weer regelmatig mag zijn. Ik ga nog niet temperaturen oid. we willen eerst mijn lichaam op het gemak laten ontpillen. mocht het snel raak zijn, zijn we daar natuurlijk erg blij mee!

groetjes Carina

Hé '27 januari' meiden!

Even een up date van mezelf hihi

Ik heb al sinds donderdag lichte ongi krampen en vandaag ook erge onder rugpijn (maar dat kan ook van een verkeerde werkhouding geweest zijn hoor    ).
Vandaag ook 2x een beetje dizzy geweest, maar ja dat kan ook van alles geweest zijn.
Kortom, ik ben mezelf al weer lekker gek aan het maken haha!
We klussen in ieder geval nog lekker door tot we enige duidelijkheid hebben.

Hoe is het met jullie, ook lekker aan het klussen en jezelf gek aan het maken?

Liefs Jessy

hoi Jessy,

nee, gek maken nog niet.
Wel informatie zoeken en  kletsen over al dat nieuws wat komen gaat.

Ik dacht dat mijn vriend er niet zoveel mee bezig was, maar toen ik hem verteld over het om de dag doen, was hij dat toch niet vergeten.

We lagen gisteren in bed, wil ik hem verleiden...
wat zegt ie...     Nee, vanavond niet, mijn leger is niet groot genoeg....
whahahahaaaaa

ik kreeg de slappe lach en dan komt er helemaal niks meer van!

groetjes Carina
(hij meende het trouwens niet serieus hoor!)

Hoi Carina

Hahaha ik moest wel lachen om de uitspraak van je vriend.

Wij klussen ook om de dag, dit doen we nu voor de 2e ronde, en aangezien mijn cyclussen erg lang zijn zit mn man goed haha.
Mn man vindt het ook echt geen straf, ach ja ik eigenlijk ook niet hahah!

Liefs Jessy

we zijn niet echt van plan om al op die manier te gaan klussen.
We willen eerst kijken wat mijn lichaam doet.
Over een paar maanden hebben we daar meer zicht op (hoop ik) en gaan we wat meer gericht te werk.

Ik heb hem wel verteld dat dit weekend het weekend zou moeten zijn van de eisprong (bij normale cyclus), maar als we geen zin hebben, dan gebeurt er niks.
We willen het spontane nog niet in het begin al kwijt raken.

groetjes Carina
(zit nog maar in ronde 1 dus mag (nog)  niet klagen of mopperen)

Hoi,

Over 8 dagen is mijn NOD en ik vind het allemaal erg spannend hoor!

Van oud op nieuw heb ik mijn eisprong gevoeld. Van 28 tm 30 december hebben we elke  avond geklust en ook even op nieuwjaarsdag.  De nacht van 3 op 4 januari  voelde ik weer wat steekjes, de ochtend  had ik een paar rode druppels bij het afvegen.

De dagen erna zijn mijn klachtjes begonnen, voornamelijk buikpijn en misselijkheid. Ook heb ik nog steeds witte afscheiding en wat last van verstopping. Af en toe heb ik last van mijn borsten, soms wat pijn aan de zijkanten, soms wat  prikjes  rondom mijn tepels.  

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan