NOD: 27 januari, wie kletst er mee?

hallo allemaal

Mijn NOD ligt ook rond 27 februari.
Zijn dus maar druk aan het klussen geslagen
Ik ben 25 jaar en dit is onze vijfde ronde...spannend
Even een vraagje..volgens de computer heb ik mijn eisprong rond 12 januari. Is het verstandig om rond die tijd elke dag te klussen of mag het ook om de twee dagen...

Groetjes Espritxx

Zie net dat ik 27 februari heb geschreven...dat moet natuurlijk 27 januari zijn

Mijn nod is 20 januari!
Maar dan ga ik van 28 dagen uit!
Hopelijk is het raak ondanks mijn antibiotica kuur!

Groetjes Annemarieke

hoi allemaal.

mijn nod is 21 jan heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad lekker veel geklust en weer afwachten of het raak is dat zijn echt de ergste dagen van de maand maar goed je moet er wat voor over hebben he
ik heb alleen last van mijn onderbuik af en toe wat steken maar dat zegt nog ix is nook nog veelste vroeg voor.

oja en voor de zwangere gefeliciteerd

groetjes bianca

hoi allemaal.

mijn nod is 21 jan heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad lekker veel geklust en weer afwachten of het raak is dat zijn echt de ergste dagen van de maand maar goed je moet er wat voor over hebben he
ik heb alleen last van mijn onderbuik af en toe wat steken maar dat zegt nog nix is ook nog veelste vroeg voor.

oja en voor de zwangere gefeliciteerd

groetjes bianca

Heb als het goed is rond 23 januari mijn nod.  Ben zelf 31 jaar en mijn vriend 38. Ben in december gestopt met de pil voor ons eerste kindje. Ga er dus ook niet vanuit dat ik gelijk zwanger ben. Maar toch is het spannend...

Leuk hoor om te lezen dat we me zo velen in hetzelfde schuitje zitten.

Hoe is het met jullie, 'lekker' geklust hihi?

Sinds gisteren heb ik weer een te lage bloedruk (mn zus kan die opmeten, ze is verloskundige) en ik voel me dus al 2 dagen dizzie.

Nou dames nog 17 dagen en dan weten we meer !

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan