NOD 27 oktober

heej sas,

nou dan zouden we vlak bij elkaar gaan zitten als we allebei in verwachting zijn....

maar voorlopig is er nog niks...

xxx

Wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ik ben draaierig, ik heb net een uur geleden nog gegeten!
Voorteken van? of wat?

hebben jullie dat ook wel eens?

Trouwens, ik heb het volgende weggestopt, maar misschien wil dat wel iets zeggen:

Vorige week toch een test gedaan (domdomdom), en teststrip was goed, maar in het vakje zwanger/niet zwanger, kwam heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht ook een streepje te staan, bijna niet zichbaar... Nu begin ik daar steeds meer aan te denken, zou het dan toch? of wilde ik het gewoon graag zien?

Ik ga me gek maken hoor....

Als jullie me niet meer zien hier,dan ben ik er na het weekend pas, moet werken dit weekend en mijn mannetje is er ook nog, misschien ga ik hem wel showen die banners enzo en hier het forum....

Misschien wil ie ook wel iets tikken, net als het mannetje van Kim...

xxx en tot snel

Hai hai,

Ik ben nu gestopt met roken vanaf vorige week zaterdag!
Probeer het gewoon, denk positief.
Ik moet bekennen dat ik nu ook nog momenten heb dat ik zooooo veel zin heb in een sigaret, maar tot nu toe heb ik dat aardig weten weg te drukken.
Ik heb ook uren dat ik er helemaal niet aan denk en als ik toevallig dan iemand zie roken dan krijg ik opeens zin.
Tanken doe ik nu bij een zelbedien tankstation waar je niks kan kopen, zo kom ik niet in de verleiding in een opwelling toch een pakje te kopen.
Als je zin hebt in een sigaret neem dan iets gezonds, een wortel of een stuk fruit.
Ik hoop voor mezelf dat ik het vol ga houden, maar dat weet ik bijna wel zeker.
Ik weet nu niet zeker of ik zwanger ben, ben 4 dagen overtijd. Ik zou nu echt geen sigaret op kunnen steken met het idee dat er misschien wel een kindje in mijn buik zit.
Je kan beter nu stoppen, nu je (msschien) nog niet zwanger bent dan straks als je eenmaal weet dat je zwanger bent. Dan is het misshcien alleen maar moeilijker, en dan moet je juist 100 procent van je zwangerschap genieten, en niet daarbij in je achter hoofd "ik wil een sigaret ik wil een sigaret"   stress stress.
Minderen is moeilijk maar dat kan je wel proberen, koop dan een ander merk sigaretten waarvan je denkt dat ze niet lekker zijn...of bijvoorbeeld menthol als je dat vies vind. Zo rook je al een stuk minder.
Ik wens iedereen die gaat stoppen met roken heeeeel erg veel succes.

Lfs Niek

Heej,

Heb ik net een collega aan de telefoon en ze vroeg me iets, wat ik gewoon echt niet meer wist. Dus ik zeg "mijn geheugen laat me even in de steek hoor", zegt zij "Je bent toch niet weer zwanger he?"  

Toen heb ik maar gezegd dat dat voor zover ik wist, niet zo was!
Maarrrrrr...... wie weet!

Groetjes,
Saskia

oh oh  ik krijg wat last van mijn onderrug....of ik verbeeld me het.
Heel lichtjes voel ik het.
Dit is altijd een voorteken van de RD geweest.pfffff
Ik hou jullie op de hoogte.
Verder nergens last van wat met RD te maken heeft.

Lfs Niek

Hallo Meiden!

Daar ben ik weer! ik heb het vandaag een beetje druk gehad op het werk, ben nu ook echt bekaf.....

Mijn NOd is nog steeds de 27ste en mijn test gaf aan 77%, dat is nu het enige waar ik nu aan kan denken..... pffff

Ik hoop dat de Rode Duivels wegblijven Niek!!! ik duim voor je hoor meid!

Over dat stoppen met roken, ik ben mezelf er steeds meer van aan het overtuigen dat ik heb maar moet gaan doen, maar zit hier ondertussen nog steeds met een sigaret.....  dat helpt niet echt he......

Alles om me heen schreeuw naar BABY!!!! niet normaal, overal waar ik kijk zijn zwangere vrouwen en ik zweer dat mijn borsten ieder uur een stukje groter zijn, alleen mij bh blijft toch gied passen...... hmmmmmm ik moet echt eens stoppen met die gekmakerij!!!!!

Ben vandaag heel de dag al wel niet lekker en ontzettend moe, maar ook dat kan komen doordat ik dat in mijn onderbewustzijn gewoon wil denk ik.....
Maar goed Nog maar 1 week.....  dat wordt dus een van de langste weken van mijn leven.... dat weet ik nu al.......

Ik ga nog maar een baby-programma kijken, ik ben er gelukkig nog niet te veel mee bezig......

Tot straks, liefs Kim

Terug
Bovenaan