NOD 5 Maart

Hé Meike,

Neemt de spanning bij jou al toe? Jij zou al bijna ongesteld moeten worden toch?
Spannend hoor! Hou je ons op de hoogte? Hoe is het met de klachten?

Heeee! ik hoop dat het forum het nu weer doet, dit is poging 310 ongeveer.....haha

Alles goed met iedereen? Idd Nino, mijn NOD is over 4 dagen! Spannend! Krijg steeds meer kwaaltjes, al is het minder dan de vorige ronde zo voor mijn NOD. Heb nu vooral last van mijn buik, steken in borsten en jeukende/stekende tepels. Verder ben in vooral moe en heb ik sinds een paar dagen een zeurende hoofdpijn, achter mijn ogen.
Maar verder????? Voel me prima hahaha!!!

Ik wilde gister bijna gaan testen! Gelukkig heb ik het niet gedaan, is ook veel te vroeg natuurlijk!

En jullie allemaal, moeilijk het dat (af)wachten!

Liefs MEike

Hallo,
Hier gebeuren rare dingen.
Ben natuurlijk begonnen om mijn temp. bij te houden, maar heb nog geen temp.verhoging gehad. Volgens mijn berekingen zou mijn ei 20/2 komen.
Dus we blijven nog maar even stug doorklussen.
Mijn borsten zijn deze maand ook minder gevoelig dan voorheen, dus het kan ook zo zijn dat er helemaal geen ei komt deze keer.
Zaterdag over 2 weken gaan we een weekje naar Gran Canaria en volgens mij heb ik daar mijn volgende ei (ronde 13, 1e kindje).
Dus misschien daar in alle rust, zonder stress van mijn werk.
Tessa

Nou, wie weet als je idd lekker ontspannen op vakantie bent, dat het dan beter gaat! Dat hoor je wel vaker, maar ik hoop voor je dat je ei alsnog nu snel gaat komen!

Ik zit helemaal weg te zakken hier op mijn werk, ben moe......en hoofdpijn....

xx meike

Hé Meike,

Ook ik heb het even gehad hier op mijn werk, haha. Denk dat ik maar vroeg ermee stop vandaag. Ben ook zo moe! Ligt volgens mij vooral aan drukke week en weinig slaap. Vast geen zwangerschapskwaaltje ;-)

He nino!

nou, nog een dagje en dan lekker weekend! En dan lekker bijtanken! Ik ben juist veel vroeg naar bed gegaan deze week en ben nog steeds moe...misschien te veel geslapen, kan natuurlijk ook nog! Heb nu echt buikpijn, maar geen ongibuikpijn?? Mmmmm vreemd hoor! Verder nog steeds last van mijn tepels, echt irritant. Ga af en toe ff naar het toilet om ff flink te krabben haha!!

Wat voor werk doe je trouwens??

xx meike

He nino!

nou, nog een dagje en dan lekker weekend! En dan lekker bijtanken! Ik ben juist veel vroeg naar bed gegaan deze week en ben nog steeds moe...misschien te veel geslapen, kan natuurlijk ook nog! Heb nu echt buikpijn, maar geen ongibuikpijn?? Mmmmm vreemd hoor! Verder nog steeds last van mijn tepels, echt irritant. Ga af en toe ff naar het toilet om ff flink te krabben haha!!

Wat voor werk doe je trouwens??

xx meike

Terug
Bovenaan