NOD 5 Maart

Haha Tessa, je hebt gelijk! Je kunt jezelf errug gek maken ja! Ik hoop echt voor je dat het voor jullie snel raak mag zijn, zodat je niet meer doorverwijzen hoeft te worden! Dus ik duim voor je, voor iedereen verder natuurlijk ook! Wanneer heb jij je ei/nod precies??

Meike

Volgens de berekeningen 20 febr.
Maar we beginnen vanavond met klussen, dan zaterdag weer en dan maandag 19/2, en woensdag voor de zekerheid nog een keer (voor als mijn ei te laat is).
Volgens www.predictor.nl  is mijn vruchtbaarste dag 19 febr.
Tessa

Als het goed is komt mijn ei (vind het nog grappig klinken) zondag, dus mijn vriend en ik gaan een leuk klusweekend tegemoed!!

Zo leuk om alles van jullie te lezen, het is zo herkenbaar...

Meike, dus jou NOD zit er al eerder aan te komen...SPANNEND!!

He marieke! Nou dan krijg het idd errug druk dit weekend! en je kunt het gewoon elke dag doen hoor, zeker de dagen voor de eisprong. Dit is echt niet slecht voor het zaad, dit heb ik gelezen in het Handboek Zwanger Worden. Dus aan de bak! hahaha

Ja, mijn ei was deze keer een week eerder dan de cyclussen ervoor! Tenminste, dat denk ik voor 90%...... Maar gewoon door blijven klussen. Maar had maandag van dat dradenslijm en dat ik nu weer voorbij, dus denk het wel! En de fikse steken zeggen ook wel wat! Dus gelukkig hoef ik niet meer zo heel lang te wachten!

Ik bedacht met net nog wat: ben al de hele dag mijn handen aan het afvegen en aan het wassen. Ze zijn klammig en zweterig! En ik voel mijn handen (vooral de vingertoppen en handpalmen) steeds tintelen. Het viel me pas op toen en collega vroeg, jeetje moet je ze alweer afvegen? Heb je het warm ofzo?? Nou, dat klopt idd! En ik "gloei' al de hele dag voor mijn gevoel..... echt raar allemaal! We zien het wel!

Dikke kus Meike

ps. ga rond 16.00 uur naar huis. Dan spreek ik jullie maandag weer! Veel klusplezier allemaal!

Welke ronde zit je?? Dat wachten is echt killing he?!
Tot maandag dan weer

Fijn weekend!!

quote: Tessa 72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2007 15:20:28'));

Volgens de berekeningen 20 febr.
Maar we beginnen vanavond met klussen, dan zaterdag weer en dan maandag 19/2, en woensdag voor de zekerheid nog een keer (voor als mijn ei te laat is).
Volgens www.predictor.nl  is mijn vruchtbaarste dag 19 febr.
Tessa

hoi tessa ik ook groetjes iris

Heee meiden!!

Alles goed? Fijn weekend gehad?? En zijn de klussers weer goed bezig geweest van het weekend?? HAHA! Ik hoop zo dat we straks allemaal een positieve test hebben!!

Ik zit nu een week voor mijn NOD, maar moet zeggen dat ik niet veel klachten (meer) heb...... alleen wat steken in borsten/tepels en had gisteravond een enorme jeukbui aan mijn tepels!! HAHA echt heel vervelend krabben is dat!  Maar naast wat steekjes en gerommel in mijn buik, voel ik  verder geen gekken dingen....

En jullie????

Liefs Meike

He meiden,
Nog steeds maar een streepje op de testen.. Dus nog geen ei.. We zijn sinds zaterdag helemaal gestopt met roken, maar dat valt zwaar. Vooral voor m'n man.Het zou toch nu wel zo'n beetje moeten komen? Ook nog geen voortekenen van een eisprong. Zou ik soms geen eisprong hebben?
Ik weet het allemaal niet meer, ik wacht wel af...

X Lies

Terug
Bovenaan