He marieke! Nou dan krijg het idd errug druk dit weekend! en je kunt het gewoon elke dag doen hoor, zeker de dagen voor de eisprong. Dit is echt niet slecht voor het zaad, dit heb ik gelezen in het Handboek Zwanger Worden. Dus aan de bak! hahaha
Ja, mijn ei was deze keer een week eerder dan de cyclussen ervoor! Tenminste, dat denk ik voor 90%...... Maar gewoon door blijven klussen. Maar had maandag van dat dradenslijm en dat ik nu weer voorbij, dus denk het wel! En de fikse steken zeggen ook wel wat! Dus gelukkig hoef ik niet meer zo heel lang te wachten!
Ik bedacht met net nog wat: ben al de hele dag mijn handen aan het afvegen en aan het wassen. Ze zijn klammig en zweterig! En ik voel mijn handen (vooral de vingertoppen en handpalmen) steeds tintelen. Het viel me pas op toen en collega vroeg, jeetje moet je ze alweer afvegen? Heb je het warm ofzo?? Nou, dat klopt idd! En ik "gloei' al de hele dag voor mijn gevoel..... echt raar allemaal! We zien het wel!
Dikke kus Meike
ps. ga rond 16.00 uur naar huis. Dan spreek ik jullie maandag weer! Veel klusplezier allemaal!