NOD 5 Maart

Hallo,
Het is inderdaad klussen geweest dit weekend, en vanavond weer, want dinsdag komt mijn ei voorbijvliegen als het goed is. Mijn temp was nog niet gestegen vanmorgen.
Volgens de berekeningen zal dat woensdagmorgen zijn.
Ook het slijm is nog niet draderig. Wat een technisch verhaal weer he?
En dan maar weer duimen dat het zaadje nou eindelijk eens mijn ei vind en zich wil innestelen in mijn buik.
Ik duim ook voor jullie.
Tessa

hoi ik  ben ook begonnen met de ovltest maar nog geen ei ;nog even door klussen dus.
hihihihihi

groetjes iris 32 .10de.2de kindje.nod 7maart

Hallo allemaal,

ik heb mijn NOD in de week van 5 maart, precies weet ik het niet.

we zijn nu zeg maar in "ronde 1" na een afgebroken zwangerschap en bevalling in november 2006 en een nacurretage van placentaresten 30 januari.

afgelopen vrijdag bij de gyn. geweest en alles was schoon en er zat een eisprong voor afgelopen weekend.
weer druk aan het klussen geslagen en dus in de week van 5 maart mijn nod.

We hopen dat het snel raak is maar wat we nog meer hopen is op een goede zwangerschap, met een gezond en levend kindje na afloop.

Liefs Randy 25 mama van Ninthe*, 1e ronde, 2e kindje,

Jeetje Randy, wat heftig zeg! Ik hoop ook voor jullie dat het snel raak mag zijn en dat jullie een gezond kindje krijgen! Goh, wat kan het toch oneerlijk zijn in de wereld he? Heel veel sterkte verder. En natuurlijk veel succes!

Hoe is het met de meiden????

hebben we al kwaaltjes, al dan niet van een zwangerschap of van de RD?

ik weet het het is nog vroeg maar wil onze topic ff actief houden hahahaha.

ik zelf was vandaag op mijn werk 2 grote dozen met kleding aan het wegdrukken en voelde een steekje in mijn buik, ik schrok er heel erg van en dacht gelijk..... oeps ik doe toch niks verkeerds dat een eventueel eitje niet kan innestelen...

We zullen het wel zien, nog anderhalve week meiden..... ik kan niet wachten!!!!!

eigenlijk wou ik als ik niet ongi zou worden pas 26 maart (mijn uitgerekende datum) testen, maar nu ik weet dat er een eisprong aan zat te komen, ben ik bang dat ik dat niet red hahahaha

Liefs Randy

hoi randy ik heb nog nergens last van mijn ovl is 22of23 heb al 6dagen getest en een verprutst .
was vandaag te laat af gewerkt kon geen nieuwe halen ovl (testen)
 had me zelf verteld wanneer ik moest beginnen met testen muts dat ik ben.
maar we gokken er maar op dat het een dezer dagen is en dat we hem kunnen vangen.

groetjes iris

ooooo ja moet ik wel alles op schrijven nod 7maart

groetjes iris

Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met de andere meiden is!
Ik had zelf dit weekend mijn eisprong moeten hebben. Ik test verder niet, dus ik doe het op gevoel. Maar lijkt alsof ik hem nog niet gehad heb. Heb af en toe steken in mijn buik. Maar of dit mijn darmen zijn of dat mijn eisprong alsnog moet komen?? Ik weet het niet, haha. Ik moet mezelf ook gewoon niet zo gek maken denk ik.
Gewoon nog even afwachten dus!

Terug
Bovenaan