NOD April 2019

@veerveer ik testen omdat ik zondag 1 april en maandag 2 april een enorme felle steek voelde aan de rechterkant. Daarna veel last van kruimpjes daarbij zei mijn vriend je borsten zijn veranderd. Toen een test gedaan maar een heel vaag streepje. Dacht ik beeld het mij in. Maar nu is het toch aan het oplopen en gaf clearblue aan zwanger 1-2weken. 
Ergens ben ik ook bang dat het weer mis gaat aangezien ik de vorige keer ook voor mijn nod heb getest en toen uiteindelijk een miskraam kreeg. Alleen had ik toen geen oplopende testen maar de streepjes bleven 2 dagen hetzelfde daarna verdwenen ze. 

Gefeliciteerd Vlinderrrrr!
Duim voor je dat nu alles goed gaat!!!

Oudersvannugebruiker: lastig in te schatten omdat je zo'n lange menstruatie gehad hebt. Heb je ovulatie testen gebruikt??
Ik heb vandaag contact opgenomen met verloskundige omdat mijn menstruatie zondag ook weer na 1 dag stopte. Vandaag weer test gedaan en 2 duidelijke streepjes te zien. Terwijl het zondag minder leek dan de zaterdag. Snap er echt de ballen van.
Verloskundige wil met 7 weken een echo doen om zekerheid te geven. Dus nog 3 weken in spanning..

Allereerst gefeliciteerd de zwangere dames! Een hele voorspoedige en fijne zwangerschap gewenst.
Ik heb even een vraag. Zondagochtend heb ik een smiley gehad op mijn ovulatietest. Zondag en gister het gedaan maar nu had ik net onder de douche vruchtbaar slijm. Zouden we genoeg gedaan hebben of voor de zekerheid vanavond ook nog doen?
Heb sinds gister weer gevoelige tepels trouwens.. vorige maand had ik dat ook net voor of na mijn ovulatie dat weet ik dus niet.

Ik kan het bijna niet geloven....... 
Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan en hij is positief! 
Totaal overdonderd en geloof het bijna niet, maar het streepje staat er toch echt! Nog niet zo duidelijk als controle streep, maar duidelijk zichtbaar!
ik had vandaag mijn NOD, dus ik ben nog helemaal niet zo ver, maar stap 1 is gezet; ZWANGER!!

Een beetje gek. Mijn NOC is normaal rond de tweede van de maand. Vorige maand een lange menstruatie gehad dus ik had wel verwacht dat het deze maand niet weer de 2 e van de maand zou zijn maar nu zei de gynocoloog waar ik gister was dat ze tijdens de inwendige echo dacht te zien dat ik net een eisprong heb gehad . Wanneer zou ik dan nu kunnen testen 

Hoi voor iedereen die zwanger is geworden deze maand gefeliciteerd! 
Vraagje: ik heb vanmorgen een 2voor5€ test gedaan van de Kruidvat. Die schijnen gevoelig te zijn. Mijn NOD is 12 of 13 april. Hij was omo wit. Het is mogelijk nog te vroeg voor een positieve test, maar hoe groot is de kans dat het deze ronde gewoon niet gelukt is denken jullie? 
Ik ben sinds zondag steeds een beetje misselijk. Gisteren ging ik van pindakaasgeur bijna over mn nek. Dat is echt nieuw voor mij. Ook heb ik sinds 2 dagen diarree (sorry voor de details), maar voel me absoluut niet ziek. Voor het weekend veel krampen gehad in mn onderbuik. Nu ook gevoelige tepels en borsten. Geen kramp meer. 
Ik ben normaal niet echt een PMSser dus heb het gevoel dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn. Maar die negatieve test maakt me onzeker. Praat ik mezelf.die kwaaltjes aan? 
Ik moet natuurlijk gewoon wachten of ik wel/niet ongesteld word.... 

Terug
Bovenaan