NOD april 2020

Hoi Dames, hier ook zo'n lange cyclus ! Vandaag dag 23 en nog geen positieve ovulatietest.. we testen rustig door maar mijn geduld begint stilletjes aan op te raken.
Ondertussen ook al 3 tussentijdse bloedingen gehad ? dus snap helemaal niets meer van mijn lichaam. 
Hopelijk vinden jullie snel jullie ovulatie

Hallo allen,
Helaas mag ik mij hier ook melden.
Mijn cyclus schommelt tussen 23 en 27 dagen wat is jullie advies wanneer te starten met ovulatietesten? Ik dacht zelf dag 7...

Succes allen!

Hallo allemaal, 
Ik meld mij ook aan. In november gestopt met de pil, maar ik heb (nog) een onregelmatige cyclus. NOD verwachting 19 april. 

EmmaXx – 1e kindje – 5e ronde – 29jaar – NOD 4 april
LDorien –  2e kindje – 4e ronde – NOD 7 april 
Chacha – 27 jaar – ronde 2 (na 2 zwangerschapsafbrekingen) – NOD 7-8/4 
Sillasv – 1e kindje – 13e ronde – 23 jaar – NOD 9 april 
NoorSW – 1e kindje – 2e ronde – 26 jaar – NOD 11 april
Liefje – 1e kindje – 6e ronde (2e ronde na BBZ) – 26jaar –  NOD onbekend (16 – 20 april ?) 
Makad 25 jaar, 1e kindje, ronde 13, NOD 11 april.
Zwaantje – 1e kindje – 13e ronde – 24 jaar – NOD 16 april
Juliaa – 2e kindje – 4e ronde – 27 jaar – NOD 16 april 
Manon – 1e kindje – 2e ronde – 28 jaar – NOD 19 april 

NoorSw: ik hoop het ook, en begin wel het idee te krijgen dat hij dit keer korter is.. Maar wil mezelf geen valse hoop geven. ik hoop voor je dat je snel je piek vindt! 
Ik heb mij eisprong voor zover ik weet nog niet eerder gevoeld (wist ook niet waarop te letten). 
Lastig dat niet altijd alles via een boekje gaat. Zou het zoveel makkelijker maken. Het lichaam kan soms verwarrend werken :( hopelijk heb je dit keer een kortere cyclus en voel je de eisprong nu wel.
Ik was bijna op 30 december bevallen, maar werd met krap een half uurtje toch oudjaarsdag. Afgelopen oudjaarsdag was daardoor een flink drukke dag.. Maar ook wel gezellig!
Voor de andere dames, welkom!
Wat betreft wanneer testen, staat er geen dag in de gebruiksaanwijzing? Bij die van de action zit een tabel met wanneer te starten met testen.

Welkom @liefje. Balen ook zo lange cyclus. Ook vervelend die tussentijdse bloedingen. Heb je dat vaker? Dan weet je helemaal niet waar je aan toe bent. Ja, ik hoop ook dat je snel je piek vindt…
Welkom @novalee. Balen ☹, maar hopelijk is het deze keer raak! Wat heb je een korte cyclus, dat is dan wel weer fijn. Ik zou inderdaad niet te laat starten, anders mis je hem straks.
Welkom @Manonxxx. Spannend ook voor een eerste kindje! Gebruik je ook ovulatietesten of gewoon het nog even aankijken?
@Sylvestertje; Ja, echt heel jammer dat alles niet volgens het boekje gaat. Maar gelukkig bestaan er in ieder geval nog middelen om het een beetje inzichtelijk te krijgen. Voor mij is het pas de tweede ronde, dus echt helemaal niets te klagen en vind het voor nu ook nog wel een leuke (spannende) periode. Maar snap wel dat dat voor jou iets anders ligt. Succes! 

Novalee, ik zou beginnen tellen vanaf de echte doorbraak. Maar mezelf kennende, zou ik ook vroeg beginnen testen om de eisprong zeker niet te missen ?. Welke dag heb je meestal je eisprong? 

Succes met wachten, wachten duurt lang ;)
Ik kan die van de action ook wel halen, kan ik ze vergelijken, thanks voor de tip!

@NoorSW Ik gebruik geen ovulatietesten, omdat dit pas ronde 2 is en ik mijn cyclus nog even afwacht. Ik heb nu vanaf november cyclussen gehad van: 34 dagen, 70 dagen, 23 dagen en nu afwachten wanneer ik weer ongesteld ga worden. Ik hoop eigenlijk dat mijn cyclus nu wat regelmatiger komt. Het is even afwachten. Ik hou nu het gemiddelde aan via een app dus dat zou 29 dagen zijn en zou mijn eisprong rond 5 april zijn. 
@Novalee ik zou ook beginnen te tellen bij de echte doorbraak. 
@Chacha Spannend zeg de wachtweken. Hopelijk is het gelukt!

Terug
Bovenaan